Wysłany: Pon Mar 30, 2009 08:10 zmiany w regulaminie KJS
treść która podaje jest zaczerpnięta z forum rzeszowskiego
"1. W punkcie 2.1 regulaminu ramowego KJS w kropce trzeciej dodaje się następującą treść :
• Minimum 6 prób zręcznościowych gdzie każda próba musi być poprzedzona punktem PKC. Maksymalna długość próby nie może przekroczyć 1 km. W przypadku organizacji imprezy na terenie zamkniętym (tor, poligon, lotnisko)
próby mogą być długości 2 km pod warunkiem sporządzenia przez organizatora planu bezpieczeństwa i zatwierdzenia go przez OKSS ZO PZM.
2. Dodaje się punkt 8.13 w regulaminie ramowym KJS i otrzymuje on następujące brzmienie :
Samochód uczestnika przez cały czas trwania imprezy musi znajdować się w ukompletowaniu identycznym jak podczas BK1. Zabrania się wymiany kół podczas imprezy poza kołami zdefektowanymi.
3. W punkcie 10 regulaminu uzupełniającego KJS należy dodać punkt 34.3 Regulaminu Sportowego Rajdowych Mistrzostw Regionalnych FIA – „Procedura Startu Dawanego Ręcznie”.
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 08:41 Re: zmiany w regulaminie KJS
junior001 napisał/a:
treść która podaje jest zaczerpnięta z forum rzeszowskiego
Najlepiej sięgać do źródła czyli strony pzm.pl. Tam jest treść wszystkich komunikatów GKSS i tego również (nr 3/2009) http://www.pzm.pl/Komunikaty_GKSS :]
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 13:03
ograniczenia wydatkow i wyscigow zbrojen moze? dla bezpieczenstwa i uzywania wylacznie homologowanych oraz zatwierdzonych opon na BK moze?
i zapewne dla zmniejszenia frajdy oraz oddalenia od realiow profesjonalnych rajdow?
Generalnie duzo zmian - widac ze regulaminy sa mocno niedopracowane.
Czyli jak zawsze kicha w wykonaniu PZM
wg mnie motyw z oponami to dobry pomysl... przyjezdza sie na 1 oponach i wraca na tych samych... a nie tak jak teraz ze niektórzy zawodnicy na każda probe zakładają co innego...
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
wg mnie motyw z oponami to dobry pomysl... przyjezdza sie na 1 oponach i wraca na tych samych... a nie tak jak teraz ze niektórzy zawodnicy na każda probe zakładają co innego...
Absolutnie się pod tym podpisuję. Pamiętajmy, że KJS to imprezy amatorskie, więc trzeba zrobić wszystko, żeby przede wszystkim umiejętności decydowały o wyniku, a nie to kto ma więcej pieniędzy na lepsze opony. A poza tym w rajdach też do rajdówki bierze się najwyżej 2 koła, więc takie motywy jak czasem są, że ludzie przed próbą zmieniają wszystkie koła, w dalszej rajdowej karierze nie przejdą. Uczmy się jeździć szybko na słabszych - cywilnych oponach, a wtedy efekty na wyczynowych oponach w rajdach będą naturalną koleją rzeczy. I nauczmy się wybierać rozwiązania uniwersalne, które będą optymalne na wszystkie próby, a w przyszłości na OS-y. Bo to konieczność w rajdach.
ja uwazam ze trzeba dążyć do tego aby było tak jak kiedyś np. na sucha zawadowke lekko podtarte vivo na mokra zimowe frigo bylo fajnie duuuzo funu i przede wszystkim tanio... i prawie seryjnym autem można było walczyć o generalki...
a jesli chodzi o teraz to osobiście wole sobie poupalac sam i mieć masę frajdy... niż się spinać i kupować hiper opony
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
Ostatnio zmieniony przez Pią Kwi 03, 2009 09:41, w całości zmieniany 2 razy
ja takze podpisuję się pod tym co napisał polll, wcześniej KJSy MM był imprezami dla amatorów gdzie można było naprawdę się fajnie pobawić a przy tym powalczyć o pudło, teraz przy wyścigu zbrojeń tej walki już nie ma.
_________________ ...laik rajdowy...
DACAR - Auto Części
Chełm, al. Armii Krajowej 9 lok. 5
śFiatowiec i poll dobrze gadają, także się pod tym podpisuję. Lecz tu nie chodzi tylko o opony. Przykładowo, jak na starcie za moim 50 konnym polo po lekkich modach stoi WRX czy Evo XXY to też mi mina rzednie, wtedy dziękuje Bogu, że ktoś wymyślił podział na klasy, ale generalka teoretycznie nieosiągalna. Ale często patrząc na czasy buzia się uśmiecha, bo mimo tego, że tracisz 200 KM, to bywa że jesteś szybszy. Osobiście zawsze liczę na niesprzyjające warunki pogodowe i śliski tor
W sumie opony to najdroższa sprawa. W zawieszenie inwestujesz, trzyma i szybko się nie zużyje, tak samo silnik czy skrzynia czy coś innego, a opony nie dość, że się zużywają się jak oszalałe to jeszcze na każdą pogodę i nawierzchnię pasowałoby zmienić.
Jestem za E na oponach! Jak amatorka to amatorka, a jak profi, to nie w RS czy KJS, tylko RSMP.
W sumie to organizatorzy powinni bardziej rygorystycznie do tego podchodzić.
Pozdro
Ostatnio zmieniony przez mareczek Sro Kwi 01, 2009 08:12, w całości zmieniany 1 raz
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 12:06
TAK (E), ale juz na deszcz czy bloto sie nie sprawdzaja, dlatego jeden komplet na caly rajd rozwiazuje sprawe gdy sa zroznicowane odcinki, wtedy co sie zyska na przyczepnym slickami to sie straci na luznej nawierzchni.
wg mniej fajniej by bylo zeby mozna bylo zmnienic raz np. po pierwszej czy drugiej petli, tylko to juz bylo by trudne do zweryfikowania cz ktos przetrzega,
a tak jak zobaczy sie kogos ze zmienia kola to mozna zgloscic protest (no chyba ze sobie poprzebija te opony czy uszkodzi felgi)
Mi ogólnie wszytsko jedno czy ktoś je zmienia czy nie. Mi na KJSie co chwila by sie nei chciało tak zmieniać kół, ale to że ktoś to robi mi to ani trochę nie przeszkadza.
mareczek, tylko pozostaje jeszcze kwestia chociażby tego, że Toyo R888 czy nap Markgum N-Rally mają znaczek (E) a oponami drogowymi raczej nie są...
Niby tak Góral, na razie brakuje mi pomysłów jak takie coś rozwiązać, ale pomyślę nad tym i jeszcze coś napiszę. A tym czasem zakładam na stalówki prawie sliki - kilkuletnie, prawie łyse Dunlopy 185/55/14, też są ok Nowych SP Sport 01 trochę szkoda mi na tor, a na co dzień też trzeba na czymś jeździć. Pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach