wiadomo wszystkim ze slick trzyma lepiej od zwyklej opony, ba róznica jest kolosalna, dlatego moim zdaniem puszczanie w tej samej klasie aut na slickach z autami na cywlinej oponie jest srednio udanym pomysłem. Zwłasza na imprezach gdzie nie koniecznie kazdy chce pchac kase w starty a lubi rywalizacjie i ma jakies aspiercaje. Jednak coraz wiecej ludzi zaczyna isc w kierunku przeróbek i opon wyscigowych. Ograniczanie tej grupy nie jest udanym rozwiazaniem.
Moim zadniem warto byłoby rozdzielic starujacych na grupę amatarską i półwyczynowa. tak by ci i ci mogli walczyć o tytuły.
Moim zdaniem, jeżeli ktoś chce aż tak profesjonalnie podchodzić do tematu, że musi kupować slicki na imprezę AMATORSKĄ to jest to przerost formy nad treścią... Polecam wtedy fajne ściganie za niewielkie pieniądze jakim jest Wyścigowy Puchar Polski. Bardziej wymagająca konkurencja (nie umniejszając naszym ścigaczom), prawdziwy tor wyścigowy (nie da gokartów) i sporo więcej jazdy. Więcej szczegółów na
Kod:
http://wyscigowypuchar.pl/
, albo pytajcie Abarthiego, bo niedawno zaczął tam wyścigowy etap swojego życia...
Moim zdaniem, jeżeli ktoś chce aż tak profesjonalnie podchodzić do tematu, że musi kupować slicki na imprezę AMATORSKĄ to jest to przerost formy nad treścią...
Zdarza się, ze slicki kupuje sie po to żeby zaoszczedzic kase i nie kupowac drogowych kol.... wiec po co jezdzic na zwyklych oponach, ktore slabiej trzymaja jak mozna miec nowego SLICKA za 1/4 ceny nowej drogowej opony
_________________ TOR POZNAŃ - 1:57:287 WRX 218KM;)
Moim zdaniem, jeżeli ktoś chce aż tak profesjonalnie podchodzić do tematu, że musi kupować slicki na imprezę AMATORSKĄ to jest to przerost formy nad treścią...
tak samo można powiedzieć że przyjechanie na tor evo albo sti to przerost formy nad treścią bo w pełni tu swoich możliwości nie pokażą
rozdzielic starujacych na grupę amatarską i półwyczynowa
Najlepiej to byłoby moim zdaniem stworzyć prywatną klasę dla każdego zawodnika. Wtedy każdy mógł by dostać puuuuuuuuchar. Dużżżżżżżżżo pucharów....
no ja bym na cos takiego nie wpadł , dobrze ze sie udzieliles w temacie i wniosłes cos sensownego.
KLOCEK napisał/a:
a ja głupi myślałem że wygrywa ten który bardziej ogarnia temat <idiota> a tu widzę że slick jest kluczem do sukcesu
wniosek jest jeden, zamiast oglądać opony przeciwnika lepiej przeanalizować swoje błędy i pojechać szybciej
chyba nie zdajesz sobie sprawy z roznicy w prowadzeniu auta na slicku i normalnej oponie.
chaoc jak piszesz prawda jest ze analiza jazdy daje duze rezulaty, tor jest mały i naprawde mozna go sobie rozpracowac z kazdej strony. ale w temacie mowa o slickach wiec ja podtrzumuje ze slick i cywilna opona w jednej klasie to kiepski pomysł.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kamikaze6 Wto Wrz 01, 2009 23:45, w całości zmieniany 2 razy
KLOCEK napisał/a:
a ja głupi myślałem że wygrywa ten który bardziej ogarnia temat a tu widzę że slick jest kluczem do sukcesu
wniosek jest jeden, zamiast oglądać opony przeciwnika lepiej przeanalizować swoje błędy i pojechać szybciej
chyba nie zdajesz sobie sprawy z roznicy w prowadzeniu auta na slicku i normalnej oponie.
chaoc jak piszesz prawda jest ze analiza jazdy daje duze rezulaty, tor jest mały i naprawde mozna go sobie rozpracowac z kazdej strony. ale w temacie mowa o slickach wiec ja podtrzumuje ze slick i cywilna opona w jednej klasie to kiepski pomysł.
_________________
Klocu zostaw... nie jednego slicka na torze zjechał...a ile sprzedał na "poważnej i profesjonalnej" giełdzie <lol> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>
A ile wspaniałych i jakże udanych imprez zorganizował <wow> <wow> <lol> <lol> <lol> <lol> <lol>
_________________
Ostatnio zmieniony przez CEZAR6 Sro Wrz 02, 2009 22:25, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach