a moze od innej wersji silnikowej bedzie pasowac ? od mniejszego silnika tip top moze , w C20xe byly 2 rozne 9kg i 6kg seryjnie , moze cos takiego tutaj tez jest tak bys kupil i nie martwil sie o nic
pasuje z 2.8, ale nie bez rzeźby, wymaga przeróbek mocowania łapy w dzwonie, a niebardzo mam mozliwośc bawienia sie z tym. zreszta mam takie własnie założone, tylko ze na przespawanej łapie i jest źle, bla bla bla...
dlatego zalezy mi na stoczeniu i wyważeniu tegoż....
Wysłany: Czw Cze 03, 2010 13:38 Fachowiec od wydechu w Lublinie?
Czeka mnie wymiana wydechu w najblizszym czasie, pomyślałem że przy okazji można by go troche "odetkać". Czy możecie polecić dobrego fachowca w Lublinie? Z góry dzięki.
łańcut - taurus rally team, mi robili do kilku aut i w gsmp badanie przechodzi, w pzmocie badanie przechodzi koledze, w 3 lidze to samo. A ceny połowa ireco.
witam, niedawno zakupiłem kubeł Mirco s2 i teraz przymierzam się do pasów szelkowych.
Mam wątpliwości, czy do amatorskiej jazdy po torze wystarczy 3pkt czy też może pchac się w 4pkt? Nie chcę w aucie wiercić żadnych dziur, więc jesli bym zakupił 4 pkt to i tak przymocuję je w jedno miejsce, tj. miejsce mocowania tylnego pasa.
Z tego co googlowałem po necie, to nei ma pasów 3pkt w 3 calach. Spotkałem się z opiniami, że 2 cale to mało i pasy będą niewygodne.
Jakie pasy w takim razie brać?
Czy np. te zdadzą egz?
http://www.driftshop.pl/s...zerwone-czarne.
_________________ Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
noodl3s, Ja mam 4pkt bez wiercenia i każdy sznurek ma swoją dziurę
Z tyłu mam szelki przykręcone jeden sznurek do dolnego mocowania pasa tylnego, a drugi do zatrzasku (wtyczki) tegoż pasa i po drugiej stronie auta to samo
Czyli mam rozumieć, że oba pasy tylne masz tak naprawdę przyczepione w jeden punkt auta? Masz jakieś zdjęcie?
BTW co myślicie o tych pasach w linku powyżej? Bo cena jest naprawdę fajna jak za 3 cale.
Ew. czy ktoś np. jeździ na 2 calówkach ? Wygodnie jest czy rzeczywiście nie da się w nich jeździć?
_________________ Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
O wypruwaniu auta też myślałem, niestety wystarczy u mnie wyjąć zapas i tylne kanapy i na każdym zakręcie pupcia lata aż miło.Także ja ew. poza fotelem pasażera z auta nie mam zamiaru nic wyciągać. Przynajmniej na tor, bo ćwiara to inna sprawa
Wasyl, Ty masz 2 czy 3 cale?
Qrde nie wierzę, że nikt tu nie przerabiał tego tematu, plz help.
_________________ Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
Ostatnio zmieniony przez noodl3s6 Czw Paź 28, 2010 19:40, w całości zmieniany 1 raz
Auto: Civic 2x
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 138
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 20:55
Ja osobiście miałem 2 calowe i aktualnie 3 calowe. Szczerze w tych drogich czujesz sie pewniej choć z centralna klamra dłużej się je zapina, ale pierwsze tez trzymają wystarczająco i szybciej się je zapina. Nie trzeba wiercić żadnych dziur tylko jak Wasyl napisał w oryginalne miejsce tylnych pasów pod kanapa się przykręca.
Tak mniej więcej wygląda to u brejdaka na 2 calowych
a tak u mnie na 3 calach.
_________________ Nie ważne jaki masz samochód, ważne jak nim jeździsz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach