FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Opony
Autor Wiadomość
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Wto Mar 22, 2011 23:48   

mefyoo, przy tej pierwszej zwiększasz średnicę koła o 3cm - na co Ci taki profil? Im niższy tym lepiej na torze
 
 
 
mefyoo 
Uczy sie pisac


Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 9
Wysłany: Sro Mar 23, 2011 11:28   

w takim razie 195/50R15 to optymalny rozmiar ? bo 205/50 nie widziałem a tej oponie
_________________
Potrzebujesz lawety ? DZWOŃ 24H 886 102 202
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Sro Mar 23, 2011 13:48   

mefyoo napisał/a:
w takim razie 195/50R15 to optymalny rozmiar ?

Na pewno najtańszy
 
 
 
Jarek_A 
Widać, że się stara


Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 47
Wysłany: Wto Kwi 05, 2011 08:29   

mefyoo napisał/a:
w takim razie 195/50R15 to optymalny rozmiar ? bo 205/50 nie widziałem a tej oponie


Wez pod uwage tez, ze r888 sa szersze od normalnej opony np. powierzchnia styku opony z jezdnia w 205 to 215 mm.
 
 
mefyoo 
Uczy sie pisac


Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 9
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 07:45   

jeszcze takie małe pytanko, mniej więcej ile km przejedzie w ruchu miejskim i na trasie takie r888 ? jeżdżę bardzo mało, jakieś góra tysiąc km miesięcznie i zastanawiam się czy zakładać r888 tylko na tor czy jeździć na nich
_________________
Potrzebujesz lawety ? DZWOŃ 24H 886 102 202
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 09:59   

Po pierwszych jazdach na torze będziesz się zastanawiał czy po drodze, aby legalne jeżdżenie na bieżniku miejscami dochodzącym do TWI. :)

Niestety taki urok tych opon, nierówno się zużywają, a nowe maja około 5mm bieżnika.
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 21:07   

ja jeszcze wróce do T1R - mam teraz ten wynalazek na przedniej osi w ośce i nie jestem zadowolony. Jezdni moim zdaniem słabo się trzyma, mieli jak szalone. No chyba że mam za dużo mocy i zbyt się przyzwyczaiłem do 4x4. Ale póki co takiej opony bym nie polecił. Jak założę do tego samochodu coś innego na przód to napiszę czy przesadzałem z T1R czy jednak mam rację ze słabością tej opony.
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 21:10   

pilachgt, a co ujeżdżasz teraz? Bo w sumie sam mam t1r i wg mnie trzymają dość nieźle, choć mam małe porównanie :/
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 21:21   

Astra GSI
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Pon Kwi 11, 2011 21:43   

pilachgt napisał/a:

Astra GSI

To powinniśmy mieć podobne odczucia. Chyba żeś się za bardzo przyzwyczaił do 4x4 :)
 
 
 
Konrad6 
drifter
:)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 486
Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 14:46   

Ja tam na T1R nie narzekam ;) )


Z tym że Honda lekka jest i troszke inne siły działają na opone...
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Drift_King6 
Specjalista


Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 120
Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 16:11   

pilachgt napisał/a:
ja jeszcze wróce do T1R - mam teraz ten wynalazek na przedniej osi w ośce i nie jestem zadowolony. Jezdni moim zdaniem słabo się trzyma, mieli jak szalone. No chyba że mam za dużo mocy i zbyt się przyzwyczaiłem do 4x4. Ale póki co takiej opony bym nie polecił. Jak założę do tego samochodu coś innego na przód to napiszę czy przesadzałem z T1R czy jednak mam rację ze słabością tej opony.


Masz absolutną rację.
W moim bądź co bądź mocnym GSi było DOKŁADNIE tak samo.T1R to kapota w porównaniu z r888 i koniec tematu.Wiem to,bo zjadłem takie i takie :P

Aa i na koniec miałem jeszcze parady...również zero podejścia do ósemek...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Ostatnio zmieniony przez Drift_King6 Nie Kwi 24, 2011 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pugi 
Specjalista


Dołączyła: 25 Lut 2007
Posty: 135
Wysłany: Nie Kwi 24, 2011 16:17   

a jak się mają parady do t1r?
 
 
 
QXs 
znawca

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 52
Wysłany: Nie Maj 22, 2011 13:18   

A czemu do tej pory nikt nie wspomniał o yokohamah A539. Mam takie w rozmiarze 195/45 R14. W porównaniu do Pirelli P5000 w tym samym rozmiarze są bajeczne. Pirellki strasznie się ślizgają w porównaniu do Yokoham. Jeżeli mieliście styczność z tymi oponkami dajcie znać co o nich sądzicie.
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Czw Cze 02, 2011 19:58   

t1r zmieniłem na jakieś zwykłe silvertone o biezniku moze 4mm :) - od razu mogę strzelać ze sprzęgła, zdecydowanie mniej mielenia na starcie, odnośnie łuków nie mam porównania.

napewno wiem że t1r były do d..py, chyba że przez to że się już kończyły
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam