To że nie jestem oficjalnym importerem nie oznacza że nie importuję towaru z normalnego i pewnego źródła.
Certyfikatu nie posiadam. Aczkolwiek zostałem przeszkolony przez pracownika Motul PL którego koordynował wspomniany Andrzej.
Niestety Motul PL narzucił takie ceny które nie pozwalały na rozwój marki na terenie Lubelszczyzny. A o to ponoć Motul-PL. Na początku roku 2011 owszem. Jednakże od sierpnia zrobiły się cyrki.
TOMA52 napisał/a:
Generalnie olej, który stosowałeś jest dość "ekologiczny" - popioły (które mają zmniejszać tarcie) na poziomie Mid-SAPS (norma dla Mid-SAPS to poniżej 0.8% ... Czyli bardzo dbasz o środowisko naturalne, brawo za postawę!
Samo stosowanie oleju low/mid saps wpływa znikomo na ekologię. Stosuje się je dlatego by nie zapchać filtra DPF. A nie żeby chronić środowisko.
Nie ma hths na granicy. Jest albo poniżej ... albo powyżej 3.5.
Drupi, ale ten wspomniany olej ma w kwitach rowne 3.5. Jak wiesz ACEA C2 ma od 2.9 do 3.5 wlacznie, zas C3 ma >= 3.5. Wiec HTHS rowny 3.5 (w granicach bledu) spelnia zarowno norme C2 jak i C3.
Masz moze olej motocyklowy 5100 4T 10w40 w butelkach 1-litrowych? Jak tak, daj znac na PW lub maila - bede mial klienta dla Ciebie.
Auto: bora
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Sty 2011 Posty: 100
Wysłany: Wto Gru 11, 2012 10:28
Oliwa zakupiona. Wszystko miło i jak należy. Myślę że w przyszłości też skorzystam.
Zastanawiały mnie opinie nt. Tridenta z sieci, że niby silnik inaczej/bardziej miękko/ciszej chodzi na nim i albo się zasugerowałem, albo faktycznie coś w tym jest.
Wszystkim obecnym i przyszłym Klientom życzę dobrego smarowania w nadchodzącym 2013 roku!
A gdyby wróciły mrozy - posiadaczy Diesli zapraszam po środki zapobiegające wytrącaniu się parafiny w ON: Diesel Powe Ecomax (60 zł na 500 l ON) lub depresator Zeroflo Two (45 zł na 1000 l ON).
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pią Gru 28, 2012 21:29
Tomek , jest coś z millersa nano do 3.0TDi ? , będe na wiosne potrzebował dwie piątki , bo jedną nie da rady ogarnąć . Pamiętam że w S3 byłem bardzo zadowolony z millersa nano.
slg, oficjalnie nie ma tzn. oleje sportowe (także Motul 300V) nie występuja z normami producentów (np. VW 504/407) bo nie idą w parze z "ekologią" (przebiegi typu longlife, ochrona DPF-a i takie tam ...) . Silnik jest projektowany pod 5w30 - 5w40, a w zależności od stylu jazdy i eksploatacji oraz od modyfikacji można dać coś grubszego (jeśli temp. oleju jest wyższa od nominalnej). Myślę, że na początek, do niezbyt zmodzonego silnika CFS 5w40 NT będzie ok, tylko zmiany jak poprzednio co 6-7 tyś km.
Stosując oleje z dodatkiem cząstek nano (które służą zmniejszeniu tarcia wewnętrznego w silniku) należy pamiętać, że efekt uzyskujemy dopiero po rozgrzaniu silnika. Zimny silnik doświadczy większych oporów niż porównywalny olej nez NT:
Tak więc jeśli auto jeździ codziennie 2 km do pracy, to efekt będzie przeciwny do zamierzonego ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach