FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Oleje i płyny Millers Oils, MOTUL, części, filtry Lublin
Autor Wiadomość
Drupi 
Uczy sie pisac


Auto: Sierra Cosworth
Skąd: Lublin
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 6
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 16:54   

Witajcie.

To że nie jestem oficjalnym importerem nie oznacza że nie importuję towaru z normalnego i pewnego źródła. ;)

Certyfikatu nie posiadam. Aczkolwiek zostałem przeszkolony przez pracownika Motul PL którego koordynował wspomniany Andrzej.

Niestety Motul PL narzucił takie ceny które nie pozwalały na rozwój marki na terenie Lubelszczyzny. A o to ponoć Motul-PL. Na początku roku 2011 owszem. Jednakże od sierpnia zrobiły się cyrki.

TOMA52 napisał/a:

Generalnie olej, który stosowałeś jest dość "ekologiczny" - popioły (które mają zmniejszać tarcie) na poziomie Mid-SAPS (norma dla Mid-SAPS to poniżej 0.8% ... Czyli bardzo dbasz o środowisko naturalne, brawo za postawę!

Samo stosowanie oleju low/mid saps wpływa znikomo na ekologię. Stosuje się je dlatego by nie zapchać filtra DPF. A nie żeby chronić środowisko.

Nie ma hths na granicy. Jest albo poniżej ... albo powyżej 3.5.

Peace :spoko:
_________________
Import, dystrybucja: - Motul, Xado, Shell, Valvoline
Ecumaster det 2/3 - Strojenie
tel: 500 387 337
MK1 2.0 Cosworth '86
Ostatnio zmieniony przez Drupi Nie Kwi 15, 2012 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 17:06   

Drupi, ale ten wspomniany olej ma w kwitach rowne 3.5. Jak wiesz ACEA C2 ma od 2.9 do 3.5 wlacznie, zas C3 ma >= 3.5. Wiec HTHS rowny 3.5 (w granicach bledu) spelnia zarowno norme C2 jak i C3.

Masz moze olej motocyklowy 5100 4T 10w40 w butelkach 1-litrowych? Jak tak, daj znac na PW lub maila - bede mial klienta dla Ciebie.
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
guziolek 
Specjalista


Auto: bora
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 100
Wysłany: Wto Gru 11, 2012 10:28   

Oliwa zakupiona. Wszystko miło i jak należy. Myślę że w przyszłości też skorzystam.

Zastanawiały mnie opinie nt. Tridenta z sieci, że niby silnik inaczej/bardziej miękko/ciszej chodzi na nim i albo się zasugerowałem, albo faktycznie coś w tym jest.
_________________

 
 
KIT GTO 
speed demon


Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 3345
Wysłany: Wto Gru 11, 2012 12:08   

również polecam Tomka, cena dobra, dobry kontakt, na pewno jeszcze powrócę pozdro :)
_________________
PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI :D :D :D
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Czw Gru 27, 2012 22:54   

Wszystkim obecnym i przyszłym Klientom życzę dobrego smarowania w nadchodzącym 2013 roku!

A gdyby wróciły mrozy - posiadaczy Diesli zapraszam po środki zapobiegające wytrącaniu się parafiny w ON: Diesel Powe Ecomax (60 zł na 500 l ON) lub depresator Zeroflo Two (45 zł na 1000 l ON).

_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pią Gru 28, 2012 21:29   

Tomek , jest coś z millersa nano do 3.0TDi ? , będe na wiosne potrzebował dwie piątki , bo jedną nie da rady ogarnąć :) . Pamiętam że w S3 byłem bardzo zadowolony z millersa nano.
 
 
 
TOMA52 
Widać, że się stara


Auto: Subaru Forester
Skąd: Czechów
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Wysłany: Sro Sty 02, 2013 13:18   

slg, oficjalnie nie ma ;-) tzn. oleje sportowe (także Motul 300V) nie występuja z normami producentów (np. VW 504/407) bo nie idą w parze z "ekologią" (przebiegi typu longlife, ochrona DPF-a i takie tam ...) . Silnik jest projektowany pod 5w30 - 5w40, a w zależności od stylu jazdy i eksploatacji oraz od modyfikacji można dać coś grubszego (jeśli temp. oleju jest wyższa od nominalnej). Myślę, że na początek, do niezbyt zmodzonego silnika CFS 5w40 NT będzie ok, tylko zmiany jak poprzednio co 6-7 tyś km.

Stosując oleje z dodatkiem cząstek nano (które służą zmniejszeniu tarcia wewnętrznego w silniku) należy pamiętać, że efekt uzyskujemy dopiero po rozgrzaniu silnika. Zimny silnik doświadczy większych oporów niż porównywalny olej nez NT:



Tak więc jeśli auto jeździ codziennie 2 km do pracy, to efekt będzie przeciwny do zamierzonego ...
_________________
Pozdrawiam,
Tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam