FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: siwy
Wto Lut 06, 2007 23:01
1,8is czy 2,0 w e30 co lepiej i mniej awaryjnie jeżdzi ??
Autor Wiadomość
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 22:01   

kolego sympatyczny... jesli swap do e30 to m50b20 jest bezsensu... m50b25 OK bo spalanie praktycznie to samo a roznica w mocy 42KM na korzysc B25... takie swapy do e30 to praktycznie codziennosc wsrod forumowiczow beemka-klub (http://forum.beemka-klub.pl/ poczytaj sobie troche...) wsadzenie do e30 motoru m50b25 to praktycznie weekend ( o ile zbieze sie wszystkie potrzebne graty)... co do hajsu to koszt robocizny ok 1tys do 2tyspln ( w zaleznosci kto Ci robi i jak jest pazerny :mrgreen: ) a reszta to czesci... nie masz co sie oszukiwac za m50b25 musisz wybulic ok 3tys pln ew jesli kupisz taniej to i tak doprowadzenie go do stanu ok pochlonie kupe kasy... nie mozesz zapominac ze M50 to juz nowoczesne silniki i maja b. duzo czujnikow ktore nie sa tanie...

co do tego co pisal Macior to swap na m57B30 (czyli diesel 3.0 z e46 lub e39 itd) to koszta juz sa zdecydowanie wyzsze (do e36 swap tego silnika to ok 15tys pln)....
 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 22:13   

witaj a nie wiesz ile to pali mniej wiecej i czy tzeba od razu skrzynie i wszystko przekładac ??
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 22:20   

nie pamietam ale chyba trzeba skrzynie, a wal i dyfer raczej na 100% do wymiany, poza tym jakies serwo od IX albo od golfa, lapy chyba od e36, chlodnica z elektrycznym wiatrakiem.. sporo tego jest... ja Ci nie napisze 100% co i jak... wejdz na BK bo tam ten temat byl wielokrotnie poruszany i jest opanowany do perfekcji... jest tam nawet e30 z M57B30 :mrgreen:
 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Nie Gru 24, 2006 14:57   

no to sadze ze wyladaduje 1,8is a nie wiecie czy od m10 pasuje skrzynia do 1,8isa ?? i czy duzo jest przekładania ?? a i czy ma ktos moze takiego isa na sprzedaz sam silnik z osprzetem albo bitego w tył ????
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Gru 25, 2006 22:14   

BK FORUM... :spoko:
 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Pon Gru 25, 2006 22:23   

co co z tą skrzynią pasuje czy etam ?? i chłodnica ?? co wie ktos ?? pozdrawiam !! i ile mozna z takiego isa małym kosztem wyciagnąc kucy chipem i storzkiem i wydechem ??
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Gru 26, 2006 11:42   

przeciez CI napisalem zebys przegladnal forum beemka-klub bo tam udzielaja sie uzytkownicy takich beemek, robili takie mody itd... tutaj nie uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania...
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Wto Gru 26, 2006 14:41   

Stary jak masz 2 tys. na silnik i robote to daj sobie spokoj. Powiem na wlasnym przykladzie do saaba kupilem silnik za 2500 a robota wszystkie plyny i doprowadzenie go do stanu kosztowalo 1500 pln .
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Wto Gru 26, 2006 23:30   

tak ale za 3 tysiace widzialem calegi bitego w tył isa wiec chyba za 1500 bym sie dogadał z silnikiem z osprzętem !! a sam bym go przełożył przeciez to nie problem jak sie ma klucze i jakies pojecie przełożyc silnik 1 do 1 przeciez wszystko jest to samo poduszki wezmae z tamtego płyny jedynie nowe i jakies paski i to wszystko !! nie ?? chyba ze skrzynie tzeba przekładac to wtedy moga wzrosnąc koszta !! ale to nic pewnego dlatego pytam !!
 
 
 
daniel325 
pr0 killer
;)


Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Maj 2005
Posty: 1002
Wysłany: Czw Gru 28, 2006 14:23   

is wcale nie jezdzi. ma niby pare koni ale to nic specjalnego przy tej masie i wiekszosci cywilnych aut bedzie cie tak czy inaczej łaykac jak dla mnie dozbieraj sobie do 2.5 tylko bez vanosa bo to gówno (moze i faina rzecz jak silnik jest nowy ale nie po 13 latach) zaczyna sie pierd... i tyle. a e30 z silnikiem 200 konnym to juz sobie naprawde dobrze radzi wstrzymaj sie poczytaj dozbieraj i dzialaj
 
 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Czw Gru 28, 2006 18:29   

witam
ale is ma 140 kucy gdzies czytalem ze robiac głoswice (powiekszanie gniazd zaworowych i polerowanie dolotu i wylotu) plus chip , storzek i wydech miozna kolo 160 kucy miec ja nie chce wybitnej rajdówki (bo sie zabije) a ze 100 kucy na 140 potem jeszcze 20 kucy dolapac i mysle ze spox ?? czy tak łatwo nie jest prosze o opinie ile nie duzym kosztem mozna z takiego isa wyciągnąc ?? pozdrawiam
 
 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 18:33   

czy ktos sie wypowie ile z takiego isa mozna wyciągnąc kucy ??
 
 
 
MMaly 
drifter


Auto: BMW E36 Coupe
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 275
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 20:37   

[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 8:38 pm ]
ra_cek napisał/a:
witam
ale is ma 140 kucy gdzies czytalem ze robiac głoswice (powiekszanie gniazd zaworowych i polerowanie dolotu i wylotu) plus chip , storzek i wydech miozna kolo 160 kucy miec ja nie chce wybitnej rajdówki (bo sie zabije) a ze 100 kucy na 140 potem jeszcze 20 kucy dolapac i mysle ze spox ?? czy tak łatwo nie jest prosze o opinie ile nie duzym kosztem mozna z takiego isa wyciągnąc ?? pozdrawiam


sam osobiscie wolal bym sie zaopatrzyc w wiekszy sinik ew zamianka na inne autko i miec swiety spokoj a nie zylowanie slabszej jednostki ktora niewiadomo ile wytrzyma niewspomne juz o calym ukladnie przeniesienia napedu
 
 
 
Szczypior 
Widać, że się stara
Audi


Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 33
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 23:10   

MMaly napisał/a:
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 8:38 pm ]
ra_cek napisał/a:
witam
ale is ma 140 kucy gdzies czytalem ze robiac głoswice (powiekszanie gniazd zaworowych i polerowanie dolotu i wylotu) plus chip , storzek i wydech miozna kolo 160 kucy miec ja nie chce wybitnej rajdówki (bo sie zabije) a ze 100 kucy na 140 potem jeszcze 20 kucy dolapac i mysle ze spox ?? czy tak łatwo nie jest prosze o opinie ile nie duzym kosztem mozna z takiego isa wyciągnąc ?? pozdrawiam


sam osobiscie wolal bym sie zaopatrzyc w wiekszy sinik ew zamianka na inne autko i miec swiety spokoj a nie zylowanie slabszej jednostki ktora niewiadomo ile wytrzyma niewspomne juz o calym ukladnie przeniesienia napedu


Zgadzam sie z MMałym nie ma sensu dłubać silnik bo to zazwyczaj jest bardziej kosztowne najlepiej poszukać 2.5 i bez krecenia juz jest zajefajnie i silniczek dłużej posłuży :spoko:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam