Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 22:01
kolego sympatyczny... jesli swap do e30 to m50b20 jest bezsensu... m50b25 OK bo spalanie praktycznie to samo a roznica w mocy 42KM na korzysc B25... takie swapy do e30 to praktycznie codziennosc wsrod forumowiczow beemka-klub (http://forum.beemka-klub.pl/ poczytaj sobie troche...) wsadzenie do e30 motoru m50b25 to praktycznie weekend ( o ile zbieze sie wszystkie potrzebne graty)... co do hajsu to koszt robocizny ok 1tys do 2tyspln ( w zaleznosci kto Ci robi i jak jest pazerny ) a reszta to czesci... nie masz co sie oszukiwac za m50b25 musisz wybulic ok 3tys pln ew jesli kupisz taniej to i tak doprowadzenie go do stanu ok pochlonie kupe kasy... nie mozesz zapominac ze M50 to juz nowoczesne silniki i maja b. duzo czujnikow ktore nie sa tanie...
co do tego co pisal Macior to swap na m57B30 (czyli diesel 3.0 z e46 lub e39 itd) to koszta juz sa zdecydowanie wyzsze (do e36 swap tego silnika to ok 15tys pln)....
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Gru 23, 2006 22:20
nie pamietam ale chyba trzeba skrzynie, a wal i dyfer raczej na 100% do wymiany, poza tym jakies serwo od IX albo od golfa, lapy chyba od e36, chlodnica z elektrycznym wiatrakiem.. sporo tego jest... ja Ci nie napisze 100% co i jak... wejdz na BK bo tam ten temat byl wielokrotnie poruszany i jest opanowany do perfekcji... jest tam nawet e30 z M57B30
no to sadze ze wyladaduje 1,8is a nie wiecie czy od m10 pasuje skrzynia do 1,8isa ?? i czy duzo jest przekładania ?? a i czy ma ktos moze takiego isa na sprzedaz sam silnik z osprzetem albo bitego w tył ????
co co z tą skrzynią pasuje czy etam ?? i chłodnica ?? co wie ktos ?? pozdrawiam !! i ile mozna z takiego isa małym kosztem wyciagnąc kucy chipem i storzkiem i wydechem ??
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Gru 26, 2006 11:42
przeciez CI napisalem zebys przegladnal forum beemka-klub bo tam udzielaja sie uzytkownicy takich beemek, robili takie mody itd... tutaj nie uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania...
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Wto Gru 26, 2006 14:41
Stary jak masz 2 tys. na silnik i robote to daj sobie spokoj. Powiem na wlasnym przykladzie do saaba kupilem silnik za 2500 a robota wszystkie plyny i doprowadzenie go do stanu kosztowalo 1500 pln .
tak ale za 3 tysiace widzialem calegi bitego w tył isa wiec chyba za 1500 bym sie dogadał z silnikiem z osprzętem !! a sam bym go przełożył przeciez to nie problem jak sie ma klucze i jakies pojecie przełożyc silnik 1 do 1 przeciez wszystko jest to samo poduszki wezmae z tamtego płyny jedynie nowe i jakies paski i to wszystko !! nie ?? chyba ze skrzynie tzeba przekładac to wtedy moga wzrosnąc koszta !! ale to nic pewnego dlatego pytam !!
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Czw Gru 28, 2006 14:23
is wcale nie jezdzi. ma niby pare koni ale to nic specjalnego przy tej masie i wiekszosci cywilnych aut bedzie cie tak czy inaczej łaykac jak dla mnie dozbieraj sobie do 2.5 tylko bez vanosa bo to gówno (moze i faina rzecz jak silnik jest nowy ale nie po 13 latach) zaczyna sie pierd... i tyle. a e30 z silnikiem 200 konnym to juz sobie naprawde dobrze radzi wstrzymaj sie poczytaj dozbieraj i dzialaj
witam
ale is ma 140 kucy gdzies czytalem ze robiac głoswice (powiekszanie gniazd zaworowych i polerowanie dolotu i wylotu) plus chip , storzek i wydech miozna kolo 160 kucy miec ja nie chce wybitnej rajdówki (bo sie zabije) a ze 100 kucy na 140 potem jeszcze 20 kucy dolapac i mysle ze spox ?? czy tak łatwo nie jest prosze o opinie ile nie duzym kosztem mozna z takiego isa wyciągnąc ?? pozdrawiam
Auto: BMW E36 Coupe
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Paź 2006 Posty: 275
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 20:37
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 8:38 pm ]
ra_cek napisał/a:
witam
ale is ma 140 kucy gdzies czytalem ze robiac głoswice (powiekszanie gniazd zaworowych i polerowanie dolotu i wylotu) plus chip , storzek i wydech miozna kolo 160 kucy miec ja nie chce wybitnej rajdówki (bo sie zabije) a ze 100 kucy na 140 potem jeszcze 20 kucy dolapac i mysle ze spox ?? czy tak łatwo nie jest prosze o opinie ile nie duzym kosztem mozna z takiego isa wyciągnąc ?? pozdrawiam
sam osobiscie wolal bym sie zaopatrzyc w wiekszy sinik ew zamianka na inne autko i miec swiety spokoj a nie zylowanie slabszej jednostki ktora niewiadomo ile wytrzyma niewspomne juz o calym ukladnie przeniesienia napedu
Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 33
Wysłany: Sro Sty 24, 2007 23:10
MMaly napisał/a:
[ Dodano: Pon Sty 22, 2007 8:38 pm ]
ra_cek napisał/a:
witam
ale is ma 140 kucy gdzies czytalem ze robiac głoswice (powiekszanie gniazd zaworowych i polerowanie dolotu i wylotu) plus chip , storzek i wydech miozna kolo 160 kucy miec ja nie chce wybitnej rajdówki (bo sie zabije) a ze 100 kucy na 140 potem jeszcze 20 kucy dolapac i mysle ze spox ?? czy tak łatwo nie jest prosze o opinie ile nie duzym kosztem mozna z takiego isa wyciągnąc ?? pozdrawiam
sam osobiscie wolal bym sie zaopatrzyc w wiekszy sinik ew zamianka na inne autko i miec swiety spokoj a nie zylowanie slabszej jednostki ktora niewiadomo ile wytrzyma niewspomne juz o calym ukladnie przeniesienia napedu
Zgadzam sie z MMałym nie ma sensu dłubać silnik bo to zazwyczaj jest bardziej kosztowne najlepiej poszukać 2.5 i bez krecenia juz jest zajefajnie i silniczek dłużej posłuży
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach