Coś Ty za remont policzył w cenie większej niż ta vectra
to ma być remont czy reanimacja?
owszem można to zrobić za ok 10 razy taniej...(za 100 - 200 ojro)
wskazówki w tym kierunku :
-szlify : 4 arkusze papieru o gradacji 1000
-panewki : świńska skóra jest idealna (zaporożce pocinały na tym jak szalone)
- pierścienie : z 8 kompletów uzywanych można wybrać 4 w stanie "prawie idealnym
- głowica: jeżeli wypalone gniazda to można zawsze przyciąć szlifierką długość trzonka zaworowego...resztę dotrzeć
-pompa oleju i wody - jak sie z niej nie leje i cośtam mieliła wcześniej można powtórnie zastosować
- uszczelki - najlepiej użyć starych lub najtańszych na rynku podrób
-rozrząd: zostawić stary toć to tylko pasek i jakies bzdurne łożyska , które i tak będą sie kręcić
-oleje i płyny ustrojowe: idzie wiosna-woda jest w sam raz ; do smarowania dobry jest smalec (w zaporożcach sprawował sie idealnie, a najtańszy Lotos czy Orlen to spora część inwestycji k. 17-20 Euro i to na pierwsze zalanie)
-sprzegło , napinacz paska klinowego , pasek - stare (jeżeli jeszcze robiły)
-najważniejsze ogniwo : ZENEK w swoim nocnym garażu - koszt pryta (piwo do wyboru) lub dwie (w zależności od wieczorów sędzonych nad tym wysilonym motorem)
-wywalenie i wrzucenie motoru z auta : z 50 zeta u tegoż Zenka (chyba ze motor przywieziesz mu w bagażniku)
tyle styka...
natomiast jeżeli chcesz jeździć autem z tym silnikiem...:
to koszt ok: 2-3 tyś PLNów
dziwne jak szybko większośc przyzwyczaiła sie do wózków za 1000 EURO , a jak wolno przyzwyczaja sie jednak do tego , że jesteśmy w UE i obsługa starych aut drożeje (w stosunku do ceny zakupu) i myslę , że nie na darmo cała europa dojrzała do tego , że coniektóre auta lepiej sprzedac do Polski niż je naprawiać...
Myslę , że w sposób wyczerpujący odpowiedziałem na twoje pytanie......
Coś Ty za remont policzył w cenie większej niż ta vectra
podałem cene orientacyjna ja w takiej sumie się zmieściłem i jestem zadowolony mimo że kwota przerosła wartość pojazdu ale efekt jest a jak ktoś che tanim kosztem zrobić coś ala remont to niech kupi pierścienie i panewki to go wyniesie 500zł pojeździ pół roku i znowu to samo wszystko zależy od właściciela
robilismy 2 takie silniki (remonty) i urzytkownicy zadowoleni
wiadomo ze mozna drozej -ale nie wiem czy sie oplaca w taki samochod wiecej kaski walic
rozrząd to jest 200+ (razem z pompą wody)
uszczelki ok 150
filtr i olej na pierwsze zalenie + na późniejszą wymianę
przy okazji jak wszystko na zewnątrz pewnie łożysko sprzegłowe (minimum)
nie robicie honowania??? czy ten blok za 200 to już honowany (w takim wypadku chyba kupię ze dwa od Ciebie )
jakby nie liczyć wychodzi niecałe 2 klocki ... i to bez głowicy , a przeważnie w takim aucie styrana jest jak cała reszta (no chyba ze auto gazu w zyciu nie widziało to wystarczy je tylko dotrzeć)
Cytat:
400zl - robota za wszystko
za wyrwanie motoru , rozebranie , złożenie , mycie tego wszystkiego , wożenie do Uniszowic ????
dajecie gwarancje? może pogadamy to będe wam zlecał takie akcje...
witam ; coreya mi się szykuje remont w a4 1.8 T 5V
jaki może być koszt ?
Graty (pierścienie, panewki, pompy, rozrząd, śruby, uszczelki) 2500zł po dobrych rabatach 2 lata temu + robota głowicy (w każdym 20VT po 150kkm wypadało by sprawdzić głowicę), ja u Grankowskiego płaciłem 350zł za komplet (wymiana prowadnic, kilku zaworów, docieranie, planowanie). Tanio nie będzie, chyba że po łebkach się poleci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach