FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Remont silnika
Autor Wiadomość
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Czw Lut 15, 2007 21:44   Remont silnika

Koszt tak mniej więcej remontu kapitalnego Oplowsiej 2,0 OHC 8v (c20ne)


Z góry dzięki ;) Pozdrawiam
 
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Czw Lut 15, 2007 22:26   

3-4 tys zł
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Czw Lut 15, 2007 22:39   

konrad napisał/a:
3-4 tys zł


Coś Ty za remont policzył w cenie większej niż ta vectra :D ;)

konrad napisał/a:
Koszt tak mniej więcej remontu kapitalnego

Zależy co w niej nie robi ? co było robione? itd...
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Czw Lut 15, 2007 23:28   

bart#155 napisał/a:
3-4 tys zł


Kamil napisał/a:
Coś Ty za remont policzył w cenie większej niż ta vectra :D ;)


to ma być remont czy reanimacja? :mrgreen:

owszem można to zrobić za ok 10 razy taniej...(za 100 - 200 ojro)
wskazówki w tym kierunku :
-szlify : 4 arkusze papieru o gradacji 1000
-panewki : świńska skóra jest idealna (zaporożce pocinały na tym jak szalone)
- pierścienie : z 8 kompletów uzywanych można wybrać 4 w stanie "prawie idealnym
- głowica: jeżeli wypalone gniazda to można zawsze przyciąć szlifierką długość trzonka zaworowego...resztę dotrzeć
-pompa oleju i wody - jak sie z niej nie leje i cośtam mieliła wcześniej można powtórnie zastosować :rotfl:
- uszczelki - najlepiej użyć starych lub najtańszych na rynku podrób
-rozrząd: zostawić stary toć to tylko pasek i jakies bzdurne łożyska , które i tak będą sie kręcić
-oleje i płyny ustrojowe: idzie wiosna-woda jest w sam raz ; do smarowania dobry jest smalec (w zaporożcach sprawował sie idealnie, a najtańszy Lotos czy Orlen to spora część inwestycji :o k. 17-20 Euro i to na pierwsze zalanie)
-sprzegło , napinacz paska klinowego , pasek - stare (jeżeli jeszcze robiły)
-najważniejsze ogniwo : ZENEK w swoim nocnym garażu - koszt pryta (piwo do wyboru) lub dwie (w zależności od wieczorów sędzonych nad tym wysilonym motorem)
-wywalenie i wrzucenie motoru z auta : z 50 zeta u tegoż Zenka (chyba ze motor przywieziesz mu w bagażniku)
tyle styka...

natomiast jeżeli chcesz jeździć autem z tym silnikiem...:
to koszt ok: 2-3 tyś PLNów

dziwne jak szybko większośc przyzwyczaiła sie do wózków za 1000 EURO , a jak wolno przyzwyczaja sie jednak do tego , że jesteśmy w UE i obsługa starych aut drożeje (w stosunku do ceny zakupu) i myslę , że nie na darmo cała europa dojrzała do tego , że coniektóre auta lepiej sprzedac do Polski niż je naprawiać...

Myslę , że w sposób wyczerpujący odpowiedziałem na twoje pytanie......
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Pią Lut 16, 2007 08:53   

TTomek napisał/a:
Myslę , że w sposób wyczerpujący odpowiedziałem na twoje pytanie......


oj za długa wypowiedź :D Nie chciało mi sie całej czytać :D

Nie no macie racje ze koszta kapitalnego remontu są wysokie...
Ale czy to sie opłaca w Vectrze o cenie rynkowej ~5tyś zł - o to mi chodziło :fucku: :D 8)
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
Spawos 
prawdziwy tuner
Spawos


Auto: Lanos
Skąd: Konstantynów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Posty: 671
Wysłany: Pią Lut 16, 2007 09:16   

w 2 tys sie powinienes wyrobic :)
_________________
http://img708.imageshack....320/logoxww.png
 
 
 
corey 
drifter

Auto: e36cupe+323ba
Skąd: Ponikwoda
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 243
Wysłany: Pią Lut 16, 2007 12:33   

:/
Ostatnio zmieniony przez corey Wto Mar 30, 2010 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bart#155 
technical monster
hmmmm


Auto: zielone
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 1464
Wysłany: Pią Lut 16, 2007 13:38   

Kamil napisał/a:
konrad napisał/a:
3-4 tys zł


Coś Ty za remont policzył w cenie większej niż ta vectra :D ;)


podałem cene orientacyjna ja w takiej sumie się zmieściłem i jestem zadowolony mimo że kwota przerosła wartość pojazdu ale efekt jest a jak ktoś che tanim kosztem zrobić coś ala remont to niech kupi pierścienie i panewki to go wyniesie 500zł pojeździ pół roku i znowu to samo :mrgreen: wszystko zależy od właściciela
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Nie Lut 18, 2007 18:17   

corey napisał/a:
szlif walu 150 zeta (uniszowice)

panewki -150zl (glyco)

pierscienie - 130zl (getze albo grant)

dobry blok odemnie (dobre tuleje) - 200zl - ew. koszt

do tego uszczelki, rozrzad itp.

400zl - robota za wszystko

robilismy 2 takie silniki (remonty) i urzytkownicy zadowoleni

wiadomo ze mozna drozej -ale nie wiem czy sie oplaca w taki samochod wiecej kaski walic


rozrząd to jest 200+ (razem z pompą wody)
uszczelki ok 150
filtr i olej na pierwsze zalenie + na późniejszą wymianę

przy okazji jak wszystko na zewnątrz pewnie łożysko sprzegłowe (minimum)

nie robicie honowania??? czy ten blok za 200 to już honowany (w takim wypadku chyba kupię ze dwa od Ciebie :> )

jakby nie liczyć wychodzi niecałe 2 klocki ... i to bez głowicy , a przeważnie w takim aucie styrana jest jak cała reszta (no chyba ze auto gazu w zyciu nie widziało to wystarczy je tylko dotrzeć)

Cytat:
400zl - robota za wszystko


za wyrwanie motoru , rozebranie , złożenie , mycie tego wszystkiego , wożenie do Uniszowic ???? :wow: :wow:

dajecie gwarancje? może pogadamy to będe wam zlecał takie akcje...
 
 
 
corey 
drifter

Auto: e36cupe+323ba
Skąd: Ponikwoda
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 243
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 00:18   

:/
Ostatnio zmieniony przez corey Wto Mar 30, 2010 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 13:57   

corey, napisz jeszcze gdzie mieści się twój zakład, napewno kilku forumowiczy z niego skorzysta.
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
corey 
drifter

Auto: e36cupe+323ba
Skąd: Ponikwoda
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 243
Wysłany: Wto Lut 20, 2007 17:57   

:/
Ostatnio zmieniony przez corey Wto Mar 30, 2010 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Przemo 
Nowiciusz ;>
siema

Auto: A4 18 T
Skąd: Świdnik
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 1
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 12:55   

witam ; coreya mi się szykuje remont w a4 1.8 T 5V
jaki może być koszt ?
 
 
corey 
drifter

Auto: e36cupe+323ba
Skąd: Ponikwoda
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 243
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 14:49   

zalezy od tego co trzeba w nim robic
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 15:30   

Przemo napisał/a:
witam ; coreya mi się szykuje remont w a4 1.8 T 5V
jaki może być koszt ?


Graty (pierścienie, panewki, pompy, rozrząd, śruby, uszczelki) 2500zł po dobrych rabatach 2 lata temu + robota głowicy (w każdym 20VT po 150kkm wypadało by sprawdzić głowicę), ja u Grankowskiego płaciłem 350zł za komplet (wymiana prowadnic, kilku zaworów, docieranie, planowanie). Tanio nie będzie, chyba że po łebkach się poleci.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam