Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Sty 08, 2007 16:00
w e36 i nie tylko bylo kilka silnikow z vanosem... i w zaleznosci od wlasciwie rocznika byl albo pojedynczy vanos lub podwojny ("dupka" z przodu przy pojedynczym jest na pol a na podwojnym na cala dlugosc)... 323 od 325 nie rozni sie pojemnoscia... jest to tzw "okrojona wersja"... najlepszym jak sie mozna domyslac jest 328i (na podwojnym vanosie)... jesli chodzi o koszta to wlasciwie 328i i 325i jesli sa w idealnym stanie to spalaniem praktycznie sie nie roznia (328i moze nawet na trasie spalic mniej!)... spalanie maxymalne zalezy wlasciwie od nogi kierownika bo 320i moze tez rownie dobrze wyjsc grubo ponad 20l pb na 100km..
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 19:09
no i vanosika nie łyknąłem bo mnie parę tematów rozwaliło na łopatki
w gwoli wyjaśnienia nie autko tylko polska rzeczywistość
ale będę spokojnie szukał dalej
i zapraszam nadal do dyskusji na temat ale już nie tylko 2.5 vanos ale szerzej na temat silników z bawarii
tych mocnych i trwałych o wspaniałym brzmieniu rzędówek BMW
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Lut 17, 2007 22:52
bodek napisał/a:
bral bym 328 lepiej przyspiesza i mniej pali od 325 i nowszy jest
ja tez bym wybral 328i... lub 332i
ale jesli chodzi o 325i i 328i to zazwyczaj 328i sa lepiej wyposazone... jesli ktos szuka to niech bierze individuala* z pelnym mpakietem (wyjdzie taniej doplacic za takie auto przy zakupie niz pozniej dokupic poszczegolne elementy)...
*- wyposazenie dodatkowe wg zyczenia klienta
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Kwi 24, 2007 13:44
cymbur01 napisał/a:
to silnik o pojemnosc 2792 cm³ 6 cylindrowy o mocy 193KM to rzedowka jest?
bmw aktualnie i od dosc dawna nie robi v6 tylko R6 bo im wiecej cylindrow w rzedzie tym lepiej... lepsza kultura i parametry silnika. poza tym np w e36 dzieki temu ze silnik jest wzdluznie ulozony i ma 6sc cylindrow w rzedzie i jest troche cofniety w tyl rozlozenie masy jest niemalze idealne 50/50
Auto: BMW 523i
Skąd: Wrotków Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 31
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 12:34
BMW 323 wyroznia bardzo wysoka kultura pracy, jest to konstrukcja nowsza od stosowanej w BMW 325, moze ma mniej koni ale moment taki sam i dostepny jest przy nizszych obrotach, osiagi takie same przy mniejszym spalaniu wiec dla mnie 323 byl lepszym wyborem niz 325
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 17:01
koledzy to troche nie tak...
323i jest "obcieta" werjsa 325i (fakt ze vanos itd) ale to autko ma slabsza gore niz 325i
323i jest ekonomiczniejsze ale nie szybsze...
to ze np w tej chwili ktos moze 323i objezdzac 325i moze swiadczyc (i swiadczy) o kiepskim stanie motoru w 325i...
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 20:03
323i ma silnik M52nowszej generacji jak 328i ,i jest na aluminiowej głowicyco jest plusem przy przegrzaniu silnika,bo jest bardziej odporna na pęknięcia ,no i silnik jest lżejszy.
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Czw Kwi 26, 2007 21:17
MMaly napisał/a:
konie to niewszystko wazny jest moment obrotowy przy jakim zakresie obrotow go lapiesz A ma to swoje odbicie w tym do czego ten samochod sluzy
ooczywiscie ze wazny jest momet obrotowy aczkolwiek bez podparcia proporcjonalna liczba koni jest o pupe potłuc wszystko musi byc w symbiozie wazne jest w jakim zakresie obrotów jest on osiagalny aczkolwiek nie mniej wazna sprawa jest jego dalszy przebieg(a moze nawet wazniejszą) itd. itd. tak czy inaczej zdrowy 2,5 robi zdrowego 2,3 choc widzialem jak 2,3 dotrzymuje kroku 2,5 a moje 2,5 lało bez wielkich problemów kazda seryjna 2,8 (i na nic nie zdal sie tu sporo wiekszy momet swoja drogą dobrze ze nie mozna juz zweryfikowac mojego bełkotu )
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2007 21:19 ]
RafiRud napisał/a:
323i ma silnik M52nowszej generacji jak 328i ,i jest na aluminiowej głowicyco jest plusem przy przegrzaniu silnika,bo jest bardziej odporna na pęknięcia ,no i silnik jest lżejszy.
troche pomieszales jest na aluminjowym bloku nie glowicy(bo to raczej jest normalne juz od paru ladnych lat )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach