FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Założenie LPG
Autor Wiadomość
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 01:50   Założenie LPG

Jako ze autem jezdze dosc duzo a pali sporo, to myslalem nad LPG...jak jest z uzywanym gazem, duzo problemow z zalożeniem uzywki?Kolega ma do sprzedania LPG ale niewiem czy kto kolwiek zaloży i wbije w dowod...zna sie ktos na tym?
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Ostatnio zmieniony przez daniel Nie Mar 18, 2007 04:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 09:07   

Podstawą jest atest zbiornika (butli), który w nowym jest ważny na 10 lat. Jeżeli butla jest Polska (a tak jest w 99% przypadków z firmy "Stako" w Słupsku) to zawsze można dostać duplikat atestu od producenta (trzymają go u siebie też 10 lat, koszt ok. 35 zł).
Wszystkie elementy instalacji gazowej (reduktor, zawory) wystarczyło, że musiały mieć znak homologacyjny E4 (być może, że po nowych zmianach jeszcze jakiś inny, ale wątpię).
Montażu oczywiście możesz dokonać na podwórku pod blokiem, ale.... musisz znać przepisy i wykonać właściwy montaż (np. odległość przewodów gazowych, bez ekranu blaszanego- min. 10 cm od rur wydechowych, reduktora- min. 15 cm od kolektora wydechowego, wlew gazu min. 30, albo 50 cm od końca rury wydechowej- nie pamiętam), no i oczywiście zaprzyjaźniona stacja montażu gazu, musi przejrzeć Twoją "twórczość", żeby wystawić Ci świstek, że to oni zamontowali ;) (pewnie z 5 dych skasują :) ).
Z tymi dwoma świstkami (atest butli i montażu-nie zgubić ich nigdy!) jedziesz na stację diagnostyczną i najczęściej nawet nie zaglądając Ci do samochodu skasują Cię za wpis do dowodu, że wózek jest na "gaza dusząca" :)
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 10:32   

Rysiu, nie mów że do cabrio chcesz gaz ładować :/
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 10:55   

Wszyscy gaz wywalają a Rysio zakłada :D :rotfl:
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 11:27   

Kamil napisał/a:
Wszyscy gaz wywalają a Rysio zakłada :D :rotfl:

:haha:

Jeszcze zrozumiałbym gazować 1,6 stare, ale 2,0 16v?? Uważam że głupi pomysł, trzeba było zrobić swapa na jakiegos dieselka.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 11:40   

zapomnij o zalozeniu uzywanej instalacji, nawet jezeli taka instalacja ma papiery nikt nie wbije ci tego w dowód. A wogóle po kiego grzyba był ten swap skoro nie stac Cie na paliwo? :|
_________________

 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 12:30   

oj mysle nad lpg bo przy baaardzo spokojnej jezdzie pali nawet 11l a waszka coraz drozsza :| i cena ma dalej isc w gore


No nic, Kaczy mi wszytko wyjasnij na gg...dzieki :spoko:

zastanowie sie jeszcze mocno bo podobno strasznie duzo tracą te silniki przy zwyklej instalacji :/

Kamilku skąd Ty kopiujesz takie mądrde rzeczy... :mrgreen: choidzilo mi o zalegalizowanie instalacji :spoko: ;)
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 12:56   

Rysiek napisał/a:


zastanowie sie jeszcze mocno bo podobno strasznie duzo tracą te silniki przy zwyklej instalacji :/



:haha:

Stracisz tyle ze juz nie bedziesz mial po co stawac na inzynierskiej z takim rsem co ostatnio, albo corsa.

[ Dodano: Nie Mar 18, 2007 12:58 pm ]
Wiec sie mocno zastanow czy jest sens psuc samochod.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
kicek 
prawdziwy tuner
F*ckThePrincess


Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 612
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 13:03   

Rysiu zakładaj LPG najzwyklejszy i najtańszy, bedziesz oszczędniej jeździł a np na piątki czy inne kille wyciągasz mikser z dolotu i auto zapiernicza jak seria... Zamulony na gazie bedzie i to grubooo ale jak juz pisałem mikserx out i zapierda..... :fucku:
_________________
Czarne Niskie i Szerokie
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 13:17   

kicek napisał/a:
Rysiu zakładaj LPG najzwyklejszy i najtańszy, bedziesz oszczędniej jeździł a np na piątki czy inne kille wyciągasz mikser z dolotu i auto zapiernicza jak seria... Zamulony na gazie bedzie i to grubooo ale jak juz pisałem mikserx out i zapierda..... :fucku:

Po wyjeciu miksera nie zapiernicza jak seria.
Przukladem jest audi a3 1,8t czarka ktore bez gazu lalo mi punto, a potem zbieral baty od punto, nawet jak wyjmowal mikser.
Honda wilka tez jets rzykladem jak mozna zamulic auto, zamiast jak 160 konny 1,6 jezdzi jak ten 130.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 13:25   

pilachgt napisał/a:
kicek napisał/a:
Rysiu zakładaj LPG najzwyklejszy i najtańszy, bedziesz oszczędniej jeździł a np na piątki czy inne kille wyciągasz mikser z dolotu i auto zapiernicza jak seria... Zamulony na gazie bedzie i to grubooo ale jak juz pisałem mikserx out i zapierda..... :fucku:

Po wyjeciu miksera nie zapiernicza jak seria.
Przukladem jest audi a3 1,8t czarka ktore bez gazu lalo mi punto, a potem zbieral baty od punto, nawet jak wyjmowal mikser.
Honda wilka tez jets rzykladem jak mozna zamulic auto, zamiast jak 160 konny 1,6 jezdzi jak ten 130.


Bo.. wyjęcie miksera to nie wszystko.. :D
Trzeba jeszcze pobawić sie takim małym ustawieniem.. nalepiej ustawic auto na benzynie .. :D zaznaczyć śrubokrętem.. :D potem na gazie mały retusz.. też zaznaczyć..

W piatek zdejmujemy mikser, ustawiamy i zapierd.....
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Michanio 
Nowiciusz ;>

Auto: Golf 3 2.0 Gti 16v
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 3
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 13:46   

Gaz to jest do kuchenek, nie zakładaj tego szamba, ja po kupieniu samochodu miałem instalacje... wogóle to nie jechało, potem wyciągnąłem mikser i nawet nieźle teraz chodzi, czuć choć troche moc. A tak na zdrowy rozum oblicz sobie ile musiałbyś zrobic kilometrów zeby załozenie instalacji sie wogóle zwróciło, i tak jeszcze na koniec podobno gaz ma zdrożec o 60 gr. tak mówił Stonoga a on sie zna. Szczerze odradzam LPG no chyba ze sekwencja ale to inna bajka.
 
 
 
MarcinLbn 
the fastest furious
Ustrzelił 100000post


Auto: nexia
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 2097
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 14:04   

Michanio napisał/a:
Gaz to jest do kuchenek, nie zakładaj tego szamba, ja po kupieniu samochodu miałem instalacje... wogóle to nie jechało, potem wyciągnąłem mikser i nawet nieźle teraz chodzi, czuć choć troche moc. A tak na zdrowy rozum oblicz sobie ile musiałbyś zrobic kilometrów zeby załozenie instalacji sie wogóle zwróciło, i tak jeszcze na koniec podobno gaz ma zdrożec o 60 gr. tak mówił Stonoga a on sie zna. Szczerze odradzam LPG no chyba ze sekwencja ale to inna bajka.


ale wiadomo ze jak GAZ zdrozeje to i paliwko zdrozeje a roznice w cenie zawsze bede i to spore przynajmniej mi sie tak wydaje. jak komos zalezy na mocy osiagach itp. to wiadomo ze gazu sobie niezalozy. ale tez niemozna tak odrazu przekreslac gazu ze to szambo i ze gaz to tylko do kuchenek. bo jak narazie to gaz najtaniej wychodzi no jeszcze jakis oszczedny diselek jest porownywalny. jak ktos duzo jezdzi to to szybciutko mu sie koszty zwroca a potem to juz bedzie tylko czul ulge w portfelu.
 
 
 
kicek 
prawdziwy tuner
F*ckThePrincess


Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 612
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 14:08   

pilachgt napisał/a:
Po wyjeciu miksera nie zapiernicza jak seria.


Mam pare przykładów oczywiście chodzi o Japońskie zabawki nie wiem jaki taki szwab znosi wyjecie miksera, wiem jednak ze Primera Adasia czy Colt GTi Siwcia podaje bez miksera o niebo lepiej...

Nie wszystkich stać na PB...
Przytocze słowa Kaczego NO LPG-NO MONEY ;) :spoko:
_________________
Czarne Niskie i Szerokie
 
 
 
Michanio 
Nowiciusz ;>

Auto: Golf 3 2.0 Gti 16v
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 3
Wysłany: Nie Mar 18, 2007 14:38   

No wiadomo, jakbym duzo jeździł to LPG jest luz, ale silnik nie "długo" pochodzi na gazie, wszystko sie szybciej zużywa, zreszta kazdy wie jak jest...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam