FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bodek
Czw Maj 10, 2007 13:19
XM 3.0V6
Autor Wiadomość
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 13:18   XM 3.0V6

A wiec mam takie pytanko.. Czy ktoś z was wie jak spisuja sie te silniki? co sie najcześciej sypie rozrząd jest na pasku czy łańcuszku?

Mam takowego na oku z 96r na pełnej opcji za w sumie grosze

Jutro jade go oglądać i jazdę próbną i chciałbym mieć jako taki punkt zaczepienia
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 13:42   Re: XM 3.0V6

mattey napisał/a:
A wiec mam takie pytanko.. Czy ktoś z was wie jak spisuja sie te silniki? co sie najcześciej sypie rozrząd jest na pasku czy łańcuszku?

Mam takowego na oku z 96r na pełnej opcji za w sumie grosze

Jutro jade go oglądać i jazdę próbną i chciałbym mieć jako taki punkt zaczepienia



nie napisałeś najważniejszego ... 12V czy 24V


12V są dużo "wytrzymalsze" od 24V ... ale ma tylko 168 kuni a nie 210


edit. w 12V rozrząd jest na łańcuch dwurzędowy z tego co pamiętam (miałem 605 z tym motorem)
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 21:45   

Paweel, no własnie chodzi mi głównie o 12v bo słyszałem że 24v mimo ze wieksza moc to posiada wade fabryczna i słabo smaruje silnik co za tym idzie motoren kaput...
A jak jest z gazem? bo samochód ma gaz zalozony ale jak ma być z tym gazem takie haloo jak w renowce mam ze na gazie chodzi jak chce to ja podziekuje chociaż dużo osób mówi ze te silniki sa odporne na muchozol
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 21:53   

mattey napisał/a:
Paweel, no własnie chodzi mi głównie o 12v bo słyszałem że 24v mimo ze wieksza moc to posiada wade fabryczna i słabo smaruje silnik co za tym idzie motoren kaput...
A jak jest z gazem? bo samochód ma gaz zalozony ale jak ma być z tym gazem takie haloo jak w renowce mam ze na gazie chodzi jak chce to ja podziekuje chociaż dużo osób mówi ze te silniki sa odporne na muchozol



znam gościa co twierdził że PB mu pali 10..11 litrów maks.


LPG mi wciągał od 16 do 22 litrów (i to raczej norma)

więc ogólnie to chodzi ale pali dużo
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 09:45   

dzieki :) dziś jade ogladac go dokładniej tj pod względem hydrauliki trzeba sprawdzić kule i czy LHM gdzieś niecieknie i czy elektryka jest sprawna :) i zobaczymy jak to "ufo" wyglada od spodu :)
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 10:24   

mattey napisał/a:
dzieki :) dziś jade ogladac go dokładniej tj pod względem hydrauliki trzeba sprawdzić kule i czy LHM gdzieś niecieknie i czy elektryka jest sprawna :) i zobaczymy jak to "ufo" wyglada od spodu :)



nigdy nie miałem nic na hydraulice więc nic nie wiem :)
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 11:08   

ja troche miałem z tym do czynienia i co nieco wiem na co zwrocić szczegolna uwage :) i jak to sprawdzić domowym sposobem :)
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 11:27   

a wiec po bardzo dokładnych oględzinach moich i moich znajomych fachowców czyli blacharza i mechanika z aso citroena stwierdzam iż samochod był bity ale lekko lewy błotnik bo jedynie on nie mieści sie w normie grubości lakieru :) podłużnice niebyły ruszone podłoga tak samo po wizycie na rolkach sprawdzeniu zawiechy i hamulców i emisji spalin śmiem stwierdzić ze czekam teraz tylko na przyznanie kredytu i prawdopodobnie pod koniec miesiąca bede sie nim woził :)
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 13:05   

Najbardziej usterkowy samochód świata.. ale jeżdzi pieknie :D
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 13:08   

Vesti napisał/a:
Najbardziej usterkowy samochód świata.. ale jeżdzi pieknie :D



to samo mu pisalem ale mnie nie posłuchał, ja bym takiej cytryny nie kupił no ale o gustach sie nie dyskutuje ;)
_________________

 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 13:13   

EEE tam usterkowy, zależy na co się trafi. Sąsiad użytkuje takiego od paru ładnych pat (powyżej 5), dwa razy w miesiącu trasa Rzym-Lublin i nic poza wymianami eksploatacyjnymi.
_________________
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 06:08   

no od wczorajszego wieczoru mam dylemat co kupic bo jak do tej pory mialem tylko tego xma na celowniku a wczoraj doszła jeszcze sliczna niebita z pewnego źródła e34 z motorem 3.5l :/ i teraz juz całkiem niewiem co kupic :/ jedyne co to różnica w wieku no i troche w wyposażeniu z przewagą w X-menie :mrgreen: obie za w sumie podobne pieniądze tylko ze to niemiec a ja niechce kolejnej sztywnej taczki
chociaż prawde mówiać to tą bmw z łatwoscią wyleczyłbym rudiego z przekonania ze jego bmw jest najszybsze :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:23   

kiedyś miałem przyjemność często jeździć 605 właśnie z motorem 3.0 12V ,
LPG palił ok 16l tak jak pisał paweeł , ale po założeniu filtra sportowego to poprostu kosmos !! silnik pięknie chodzi , bardzo elastyczny i ciągnie od samego dołu , miodzio.
Szukaj lepiej budy Peugeota niż Citroena...
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:29   

Kamil napisał/a:
kiedyś miałem przyjemność często jeździć 605 właśnie z motorem 3.0 12V ,
LPG palił ok 16l tak jak pisał paweeł , ale po założeniu filtra sportowego to poprostu kosmos !! silnik pięknie chodzi , bardzo elastyczny i ciągnie od samego dołu , miodzio.
Szukaj lepiej budy Peugeota niż Citroena...




kilka miesięcy szukałem ... i nie ma niezakatowanego ...
a jak jest w "nieco" lepszym stanie od ogółu to cena z kosmosu
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 22:10   

Więcej gratów bedzie do E34.

Citroen jest fajny ale.. to nadal Citroen..

Do 605 nie ma blach.. tylko uzywki.. wiec w gre wchodzi dobry stan blacharki..
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam