Paweel, no własnie chodzi mi głównie o 12v bo słyszałem że 24v mimo ze wieksza moc to posiada wade fabryczna i słabo smaruje silnik co za tym idzie motoren kaput...
A jak jest z gazem? bo samochód ma gaz zalozony ale jak ma być z tym gazem takie haloo jak w renowce mam ze na gazie chodzi jak chce to ja podziekuje chociaż dużo osób mówi ze te silniki sa odporne na muchozol
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Czw Maj 10, 2007 21:53
mattey napisał/a:
Paweel, no własnie chodzi mi głównie o 12v bo słyszałem że 24v mimo ze wieksza moc to posiada wade fabryczna i słabo smaruje silnik co za tym idzie motoren kaput...
A jak jest z gazem? bo samochód ma gaz zalozony ale jak ma być z tym gazem takie haloo jak w renowce mam ze na gazie chodzi jak chce to ja podziekuje chociaż dużo osób mówi ze te silniki sa odporne na muchozol
znam gościa co twierdził że PB mu pali 10..11 litrów maks.
LPG mi wciągał od 16 do 22 litrów (i to raczej norma)
więc ogólnie to chodzi ale pali dużo
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
dzieki dziś jade ogladac go dokładniej tj pod względem hydrauliki trzeba sprawdzić kule i czy LHM gdzieś niecieknie i czy elektryka jest sprawna i zobaczymy jak to "ufo" wyglada od spodu
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Pią Maj 11, 2007 10:24
mattey napisał/a:
dzieki dziś jade ogladac go dokładniej tj pod względem hydrauliki trzeba sprawdzić kule i czy LHM gdzieś niecieknie i czy elektryka jest sprawna i zobaczymy jak to "ufo" wyglada od spodu
nigdy nie miałem nic na hydraulice więc nic nie wiem
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
a wiec po bardzo dokładnych oględzinach moich i moich znajomych fachowców czyli blacharza i mechanika z aso citroena stwierdzam iż samochod był bity ale lekko lewy błotnik bo jedynie on nie mieści sie w normie grubości lakieru podłużnice niebyły ruszone podłoga tak samo po wizycie na rolkach sprawdzeniu zawiechy i hamulców i emisji spalin śmiem stwierdzić ze czekam teraz tylko na przyznanie kredytu i prawdopodobnie pod koniec miesiąca bede sie nim woził
EEE tam usterkowy, zależy na co się trafi. Sąsiad użytkuje takiego od paru ładnych pat (powyżej 5), dwa razy w miesiącu trasa Rzym-Lublin i nic poza wymianami eksploatacyjnymi.
no od wczorajszego wieczoru mam dylemat co kupic bo jak do tej pory mialem tylko tego xma na celowniku a wczoraj doszła jeszcze sliczna niebita z pewnego źródła e34 z motorem 3.5l i teraz juz całkiem niewiem co kupic jedyne co to różnica w wieku no i troche w wyposażeniu z przewagą w X-menie obie za w sumie podobne pieniądze tylko ze to niemiec a ja niechce kolejnej sztywnej taczki
chociaż prawde mówiać to tą bmw z łatwoscią wyleczyłbym rudiego z przekonania ze jego bmw jest najszybsze
Auto: .
Skąd: Polska Pomógł: 18 razy Dołączył: 14 Wrz 2004 Posty: 2020
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:23
kiedyś miałem przyjemność często jeździć 605 właśnie z motorem 3.0 12V ,
LPG palił ok 16l tak jak pisał paweeł , ale po założeniu filtra sportowego to poprostu kosmos !! silnik pięknie chodzi , bardzo elastyczny i ciągnie od samego dołu , miodzio.
Szukaj lepiej budy Peugeota niż Citroena...
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:29
Kamil napisał/a:
kiedyś miałem przyjemność często jeździć 605 właśnie z motorem 3.0 12V ,
LPG palił ok 16l tak jak pisał paweeł , ale po założeniu filtra sportowego to poprostu kosmos !! silnik pięknie chodzi , bardzo elastyczny i ciągnie od samego dołu , miodzio.
Szukaj lepiej budy Peugeota niż Citroena...
kilka miesięcy szukałem ... i nie ma niezakatowanego ...
a jak jest w "nieco" lepszym stanie od ogółu to cena z kosmosu
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach