FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
zwalone wtryski
Autor Wiadomość
Dawidow 
Specjalista


Auto: Fiat 126p 1,2 MPI
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 129
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:19   zwalone wtryski

Witam. Chciałem się dowiedziec czy jak cykają mi dwa wtryski to musze je natychmiast wymienić czy mozna pojeździć troszke. W osiągach raczej różnicy nie ma, nie jest zamulony ani nic. Jeśli komus potrzebne to autem tym jest pug 405 mi16
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:25   

chyba wtryski to powinny cykac, dla mnie to normalne i chyba zaden powód do zmartwien
_________________

 
 
 
Dawidow 
Specjalista


Auto: Fiat 126p 1,2 MPI
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 129
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:31   

Ale chodzi o to że zaczęły głośno cykać. Jak jest autona ssaniu to chodzą głośniej niż silnik, ale jak juz jest normalnieto sie robią ciche ale po podniesieniu maski jest różnica. Poprzedni własciciel mówił że tak nie było i nie powinno być.
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:41   

Spóbuj użyć szajsu STP dodatek do paliwa czyszczący wtryski, ostatnio u siebie zastosowałem i o dziwo zadziałało.
_________________
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:47   

pewnie paliwo marnej jakosci... sprobuj tak jak Macior pisal uzyc jakiegos polepszacza czysciciela (jest duzo roznych) mieszalnego z paliwem i zatankuj jakiejs dobrej/pewnej wachy...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:49   

Możesz tez użyć srodek LM :D
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 20:57   

a masz gaz w tym Mi16?
_________________

 
 
 
Dawidow 
Specjalista


Auto: Fiat 126p 1,2 MPI
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 129
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 16:02   

Nie, benzyna. Leje teraz na Orlenie E98. Dzięki za podpowiedzi :)
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 16:14   

a jesteś pewien że to wtryski? może to coś w głowicy a tak na ucho czasami bardzo ciężko to wyśledzić. obserwuj zuzycie paliwa, albo najlepiej zmierz afr, żeby nie okazało się że jast albo bardzo ubogo albo bogato, bo może to się źle skończyć
 
 
Dawidow 
Specjalista


Auto: Fiat 126p 1,2 MPI
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 129
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 18:26   

A gdzie radzicie podjechac z tym wszystkim żeby zobaczyli co i jak??
PS. KAT by sobie poradził z tym??
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 19:50   

Dawidow napisał/a:
KAT by sobie poradził z tym?

KAT sobie ze wszystkim radzi
 
 
 
Dawidow 
Specjalista


Auto: Fiat 126p 1,2 MPI
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 129
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 20:30   

Aha. Ale czymają czas. Jutro chyba podjade :)
 
 
 
Dawidow 
Specjalista


Auto: Fiat 126p 1,2 MPI
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 129
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 20:06   

No niestety KAT nie zajmuje się pugami tylko japońce im w głowie :mrgreen: . Mojego nie chcą ruszyć palcem. Może znacie jakiś zakład co znaja się dobrze na pugach? aaa to nie są wtryski tylko prawdopodobnie popychacze, powinno pomóc wyjęcie , spuszczenie z nich oleju wypłukanie w benzynie i ponowne zalanie olejem. Jak nie to wymiana. Tylko kto będzie chciał się tym zająć
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 20:54   

Skoro to popychacze to tylko wymiana! po co robic druciarnie na 2 tys km i pozniej znowu to samo dłubac. jak juz zaczynaja sie tłuc to niestety tylko wymiana ratuje cała sytuacje. A jak KAT nie chce to moze doTTomka sie zglos :fucku:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam