FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Będzie hamowało?

Czy będzie lepiej hamować :)?
Tak uważam że będzie lepiej
50%
 50%  [ 13 ]
Nie uważam że nie będzie różnicy
26%
 26%  [ 7 ]
nie interesuje mnie to, wole wiedzieć "ile dałeś"
23%
 23%  [ 6 ]
Głosowań: 26
Wszystkich Głosów: 26

Autor Wiadomość
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 16:37   Będzie hamowało?



Po lewej to co było, po prawej to co będzie :mrgreen:


Jak myślicie czy to coś zmieni i Honda będzie lepiej hamowała??

Czy może założyć spadochron ?
_________________
Ostatnio zmieniony przez siwy Czw Cze 21, 2007 22:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kudlacz 
znawca


Auto: trabant 601S
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 50
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 17:48   

tak na oko to chyba jakieś 280mm, a o ile wiem to MG ZR ma 282 czyli hamować coś tam powinno a jak nie to spadochron z USA można ściągnąć ;) zestawu na 262 nie będziesz chciał spieniężyć? :)
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 21:40   

a czemu zwykle tarcze? jakby byly tez nacinane i nawiercane to byloby lepiej...
wg mnie nacinane/nawiercane nawet mniejsze beda sie lepiej sprawdzac niz ciut wieksze ale zwykle :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 22:19   

siwy napisał/a:
Jak myślicie czy to coś zmieni i Honda będzie lepiej hamowała??

Czy może założyć spadochron ?

ja tam bym Ci proponował założyć spadochron :spoko:

ale opinia moja wynika raczej z tego czym zajmuję się w wolnych chwilach po pracy a nie ze znajomości tarcz hamulcowych :roll: więc bierz poprawkę na moją wypowiedź :haha:
_________________

 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 22:28   

Jaqub napisał/a:
a czemu zwykle tarcze?
a bo panie nie kazdy ma worek gotówki pod poduszką i jak to się mawia - jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Tarcze są kozackie, w/w w serii daje rade na torze Poznań / Kielce przy duuuuzo mocniejszym aucie wiec mysle ze bedzie profi x) jak bedzie za slabo to zastanowimy sie nad czyms potezniejszym :) ale wtedy w gre wchodzilby zestaw wilwooda :)

Po za tym wrzuciłem narazie tylko zdjęcie przodu :P tył jutro będzie foto :P

Spadochron w sumie bylby dobry ale kto by go składał co okrążenie :P
kudlacz napisał/a:
hamować coś tam powinno
perfect ansłer ;)
kudlacz napisał/a:
zestawu na 262 nie będziesz chciał spieniężyć? :)
będę. zestaw jest w dobrej kondycji.

[ Dodano: Czw Cze 21, 2007 22:30 ]
zastanawia mnie to gdzie są Ci co zagłosowali że uważają że zmiana nic nie da i nie chcą podyskutować.
_________________
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 23:08   

kazdy mm tarczy wiecej bedzie lepiej hamował.U siebie w kadecie tez przezywałem swap heblibo stare nie dawały rady i roznica była kolosalna A co do tarcz nacinanych i innych przekombinowanców to jestem zdania ze mozna je sobie wsadzic w dupsko no chyba ze wyda sie na nie worek siana :o
_________________

 
 
 
kazik 
streetracer
FK Autoserwis

Auto: sti
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 794
Wysłany: Czw Cze 21, 2007 23:40   

tez jestem tego zdania:brembo maxx i inne nacinane to wielkie gówno,sprawdziłem osobiscie,ale nie chce zaczynac kłótni na ten temat

wiem ze do civiców wkłada sie 282mm z mg i robi to robotę
_________________
// FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
 
 
 
Zell 
drifter


Auto: Fajne
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Sie 2006
Posty: 308
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 00:26   

bo jak kupuje się gówno ala brembo max z chińskiego bazarka, nacinane i nawiercane wiertarką przez gościa w okularkach typu denka od słoików to nie ma się co dziwić że hamuje jak hamuje, zestaw sportowy swoje kosztuje, zobaczcie sobie wyścigowe zestawy (big brake) różnych producentów hebli, zazwyczaj zaciski wcale nie są najdroższą częscią zestawu

każdy milimetr tarczy dobry, trzeba tylko jakiś klocek dać co będzie się równo nagrzewał i nie zetrze raz dwa i bedzie gitara :spoko:
 
 
 
cieq 
znawca


Auto: rodzinne wolnossące
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 98
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 00:47   

QSY napisał/a:
A co do tarcz nacinanych i innych przekombinowanców to jestem zdania ze mozna je sobie wsadzic w dupsko no chyba ze wyda sie na nie worek siana

Dokładnie, dobre tarcze które nie będą do wyrzucenia po paru tys km to koszt od ~1000zł za sztuke wzwyż!
 
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 10:24   

Przy okazji zmieniłbym też przewody hamulcowe.
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 10:36   

kazik napisał/a:
tez jestem tego zdania:brembo maxx i inne nacinane to wielkie gówno,sprawdziłem osobiscie,ale nie chce zaczynac kłótni na ten temat

no Kaziu ciesze sie ze wkoncu przyznajesz mi racje, jest to dla mnie pocieszające, fakt że długo musiałeś do tego dojść ale cieszę się ;) wiec nie martw sie ;)


daniel napisał/a:
Przy okazji zmieniłbym też przewody hamulcowe.

masz na myśli żeby zarzucić w oplocie... jeżeli tak to wiem co masz na myśli. niestety cena Goodridge mnie powala na kolana... a w sumie nie wiem w czym są lepsze od Black Diamonda, i robionych customowo np w Hydrotechu... no ale to rozmowa na przyszły temat, więc jej tu nie zaczynajmy.
Do zmiany są również tylne hamulce, pojawią się z tyłu hamulce tarczowe.


kazik napisał/a:
wiem ze do civiców wkłada sie 282mm z mg i robi to robotę
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bingo, VTi 1.8 anglik MB - taki sam hebel jest w ITR. więc Tym co zagłosowali że wątpią w jakość siły hamowania chciałbym zapytać - jak nie to, to co ? :)
_________________
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 11:00   

nad zmianą tylnych na tarcze bym się zastanowił.... ręczny będzie słąbszy, no chyba że zrobisz hydrauliczny :)
a hamować na bank będzie lepiej :spoko: każdy mm więcej jest na +
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 11:06   

KOSA napisał/a:
ręczny będzie słąbszy

i nie wiem czy będzie aż tak słabszy bo koła i tak i tak będzie blokować. przynajmniej będzie równy i bardziej przewidywalny, bo standartem w bebnach jest to ze jedno koło łapie "mocniej". W związku z tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo niekontrolowanego poślizgu przy "pierdyknięciu" w pedał na śliskiej nawierzchni... Ludzie po to zmieniaja hamulce bebnowe na tarczowe z tylu, wraz z korektorem sily hamowania, zeby przeniesc sile hamowania bardziej na przod. W bebnach korektor daje wiecej hamulcom na tyl, jak wiemy auto przy hamowaniu nurkuje i gdyby tył hamowal za mocno, mogloby obrócic autem.
hamulce tarczowe wymagaja mniejszej sily. hamulce tarczowe hamuja rowno i wtedy kiedy chcesz (podstawowa i najbardziej wazna roznica i zaleta nad bebnami) - bebny kiedy chca one ;)

heh ale sie nawywodziłem :mrgreen:
_________________
 
 
kris 
drifter


Auto: impreza gt
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 273
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 12:14   

siwy napisał/a:
KOSA napisał/a:
ręczny będzie słąbszy

i nie wiem czy będzie aż tak słabszy bo koła i tak i tak będzie blokować. przynajmniej będzie równy i bardziej przewidywalny, bo standartem w bebnach jest to ze jedno koło łapie "mocniej" :mrgreen:


Bedzie słabszy- reczny bedzie słabszy gwarantuje Ci. Ale tylko do zrywania przyczepności,a Ty nie jeżdzisz w kjs wiec Tobie nie potrzebna chwilowa duża siła pod rękawem , tylko wydajność, odporność na wysokie temparatury, no i równomierność- masz jak najbardziej rację. Bęben daje Ci dużą siłę chwilową, ale nie ma rownomierności i co najważniejsze praktycznie żadnej wentylacji...Puenta jest taka że dla Twojej HANI jak najodpowiedniejsze będą tarcze z tyłu. Jeśli bedziesz miał korektor to już wogóle bajka... a jak bedziesz chciał w kajtkach posmigć to założysz hydraulikę :mrgreen:

pozdro
_________________
WWW.KOMORSKI.PL
Ostatnio zmieniony przez kris Pią Cze 22, 2007 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pią Cze 22, 2007 12:23   

kris napisał/a:
siwy napisał/a:
KOSA napisał/a:
ręczny będzie słąbszy

i nie wiem czy będzie aż tak słabszy bo koła i tak i tak będzie blokować. przynajmniej będzie równy i bardziej przewidywalny, bo standartem w bebnach jest to ze jedno koło łapie "mocniej" :mrgreen:


Bedzie słabszy- reczny bedzie słabszy gwarantuje Ci. Ale Ty nie jeżdzisz w kjs wiec Tobie nie potrzebna chwilowa duża siła pod rękawem , tylko wydajność, odporność na wysokie temparatury, noi równomierność- masz jak najbardziej rację. Bęben daje Ci dużą siłę chwilową, ale nie ma rownomierności i co najważniejsze praktycznie żadnej wentylacji...Puenta jest taka że dla Twojej HANI jak najodpowiedniejsze będą tarze z tyłu.

pozdro



jesteś jakoś w stanie to udownić ?
bo ja jestem w szoku jak jest ręczny w astrze

przy gumach 205/60/16 przy każdej prędkości jestem w stanie bez zbytniego szarpania zablokować oba koła :o
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam