FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Auto do jazdy w terenie
Autor Wiadomość
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 15:43   Auto do jazdy w terenie

Ile trzeba wydać na auto, żeby nim można było pojeździć w prawdziwym terenie.
Może się ktoś spotkał z ogłoszeniami sprzedaży takiego auta?
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Wrz 20, 2007 15:59   

Szukaj na allegro nissan patrol, uazy, lada niva non stop jest coś przygotowanego w ciężki teren, ceny już od 10tyś.
_________________
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 08:50   

ciezki teren czyli masz na mysli przeprawy? błoto po pas, woda po dach? :mrgreen:

jeżeli chcesz dobre auto, w miare komfortowe, w kótrym jest ciepło, jest mało awaryjne, ma mocny silnik, i mozna naprawic je we własnym garazu bez jakis specjalnych umiejetnosci i narzedzi to polecam Nissan Patrol GR, opcej silnikowe które wg mnie sa najlepsze na rajdy przprawowe t osilniki 2,8 td, 3,3 TD, no i oczywiscie najpotezniejszy silnik dostepny w GRacie 4,2 TD :fucku: moc 6 cylindrów w 2,8 daje ogromna frajde z jazdy a co dopiero w 4,2 :mrgreen:

jezeli chcesz od razu jechac w teren to pewnie szukasz auta zmotanego, lift budy, oppony o agresywnym biezniku (simex, swamper, czy tez inne MTeki, w obecnych czasach w ciezki teren standardem sa 33" i 35" opony) winch moim zdanie najlepszy mechanik od stara 266 na dwa bebny, w połoczeniu z reduktorem Robura (dlaczego robur? bo ma przełozenie 1:1 i dlatego w połaczeniu z wyciagarka od stara stanowi najszybszy nawijak który znam) sa tez oczywiscie bardzo dobrze nawijaki elektryczne, maja one swoje wady i zalety, zaleta stosunkowo mała waga w porownaniu z mechanikiem, wada konieczna zmiana instalacji elektryczniej. cena porzadnego samochodu przygotowanego w ciezki teren zaczyna sie od 20 tys

Dobra rada, jezlei nie jezdziłeś wczesiej samochodem w terenie to kup sobie jakiegos w podstawowej wersji, najlepiej seria po lifcie budy i na terenowych oponach i jezdzij tak, dlaczego? bo majac samochod z wyciagrakami to z z pierwszej lepszej kałuzy bedziesz wyjazdał na sznurku, a to nie to chodzi, najwieksza frajda jest z tego jak sie kombinuje jak szybko wyjechac i porobuje sie roznych mozliwosci :mrgreen:

jeżli chcesz to moge poszukac kilku godnych uwagi ogłoszen, tylko zastanów sie czy chcesz sie nauczyc jezdzic, czy miec samochod terenowy i czerpac przyjemnosc z jezdzeniu na sznurku :roll:
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 09:58   

Macior nie chciałbym kupować kota w worku, najlepiej jakieś auto polecone przez kogoś z pewnego żródła


crOOchy napisał/a:
ciezki teren czyli masz na mysli przeprawy? błoto po pas, woda po dach? :mrgreen:

Nie, nie bez przesady, coś bardziej przejezdnego dla amatora

crOOchy napisał/a:

Dobra rada, jezlei nie jezdziłeś wczesiej samochodem w terenie to kup sobie jakiegos w podstawowej wersji, najlepiej seria po lifcie budy i na terenowych oponach i jezdzij tak, dlaczego? bo majac samochod z wyciagrakami to z z pierwszej lepszej kałuzy bedziesz wyjazdał na sznurku, a to nie to chodzi, najwieksza frajda jest z tego jak sie kombinuje jak szybko wyjechac i porobuje sie roznych mozliwosci :mrgreen:

jeżli chcesz to moge poszukac kilku godnych uwagi ogłoszen, tylko zastanów sie czy chcesz sie nauczyc jezdzic, czy miec samochod terenowy i czerpac przyjemnosc z jezdzeniu na sznurku :roll:

Jeśli trafisz na jakieś ciekawe ogłoszenie to wrzucaj.
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
Upierdliwy 
speed demon
aka Clio


Auto: 525
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 3635
Wysłany: Pią Wrz 21, 2007 19:41   

Mogę też polecic Suzuki Samuraia. Nie znam się na tym, ale bardzo fajne autko terenowe. Małe, z silnikami benzywnwamy zaledwie 1.0 1.3, ale mają mistrzowskie przełożenia. Koleszka ma i dawało radę w naprawde cięzkim terenie.
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 08:19   

ja osobiście samurai nie lubie, sa dla mnie za małe, strasznie głośne, fakt ze bdb silniczki wysoko sie kreca co jest ich zaleta, o ile dobrze pamientam były tez samuraje z silnikiem 1,7 :spoko:
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Ostatnio zmieniony przez crOOchy Wto Cze 05, 2012 17:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
doktor200 
Specjalista
Nowy


Auto: UAZ 31512
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 150
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 18:36   

do skatowaniai niezakatowania polecam patrola, napoczatek jakies BFGoorich. jak na rajdy ciezkie niebedziesz jezdzil to wytarczy, i jest dosc uniwesalna bo niesciera sie szybko na asfalcie, jak chcesz sobioe samemu motac auto od podstaw tak jak ja polecam jakieegos Uaza/Gaza :spoko:
_________________
http://www.turbo-doktor.pl

TANIE CZĘŚCI RABAT DLA FORUMOWICZÓW
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 18:44   

doktor200 napisał/a:
do skatowaniai niezakatowania polecam patrola, napoczatek jakies BFGoorich. jak na rajdy ciezkie niebedziesz jezdzil to wytarczy, i jest dosc uniwesalna bo niesciera sie szybko na asfalcie, jak chcesz sobioe samemu motac auto od podstaw tak jak ja polecam jakieegos Uaza/Gaza :spoko:




a coś do wyjechania z domu jak zasypie na wsi ? :D
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
msjk 
prawdziwy tuner

Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 636
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 21:14   

Daniel chcesz sie powaznie bawic w rajdy terenowe ? czy amatorsko ?

jak amatorsko to moze grand cherokee 5.2 v8 ? zna ktos to auto ? :) troche wiecej luksusu, ale mniejszy hardcore.
_________________

 
 
 
daniel 
technical monster
hondatech.pl


Auto: CRV
Skąd: Czechów
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 1493
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 21:49   

msjk napisał/a:
Daniel chcesz sie powaznie bawic w rajdy terenowe ? czy amatorsko ?

jak amatorsko to moze grand cherokee 5.2 v8 ? zna ktos to auto ? :) troche wiecej luksusu, ale mniejszy hardcore.


zdecydowanie amatorsko, ale jak to w życiu bywa nigdy nic nie wiadomo.
_________________
www.hondatech.pl

Piszę poprawnie po polsku


あなたの車についての議論
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 21:56   

daniel, na abramowickiej gdzieś obok piekarni jest koleś który ma chyba ze 2-3 samuraje i bodajże patrola, wszystko przygotowane raczej na bagna, przeprawy itp
moze warto tam podjechać i zbadać temat
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Nie Wrz 23, 2007 16:07   

msjk napisał/a:
Daniel chcesz sie powaznie bawic w rajdy terenowe ? czy amatorsko ?

jak amatorsko to moze grand cherokee 5.2 v8 ? zna ktos to auto ? :) troche wiecej luksusu, ale mniejszy hardcore.


Że tak powiem , jeep hmmm jeżeli chodzi o mosty to to jest lity gównolit, wiecej niz 33" kółek nie pociagnie, szczegolnie jak ktos ma tendencje do strzelania ze sprzegła :mrgreen:

Komfort jazdy z tyłu w jeepie hmm watpliwy, szczegolnie wsiadanie i wysiadanie, zauwazcie jakie tam sa młae dżwi, osoba wysoka bedzie miała problemy :roll:

Silniczek elegancki, ale i paliwożerny.
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Ostatnio zmieniony przez crOOchy Wto Cze 05, 2012 17:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 06:17   

a co powiecie na temat jeepa wranglera ?
Mój ojciec zachorował tez na samochód terenowy (kryzys wieku średniego :haha: )
I namawiam go na Jeepa Wranglera albo Frontere Sport
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 08:04   

hmmm wrangler....................jakby to powiedziec to tez jeep, jezeli miałby byc do lansu i ewentualnie lekkiego upalania no to ok, noale bez zbytniego optymizmu kułek za duzych to to nie pociagnie chociąz silniki sa porzadne, chociaz zdażaja sie im rózne wypadki.....

Stoi na swiatłah erangler, z silnikiem 4,8 chyba, zółte koles lekko w gaz i puszcza sprzegło, i słyszy jeden wielki zgrzyt i wybuch, z pod maski dym, z pod samochodu dym, okazało sie ze ukrecił korby, połamał mu sie wał, a zanim to sie stało to zmielił dyfry w obu mostach i reduktor przerobił na sieczke, nie musze mówic ze jeep pojechał na złom, hisoria autentyczna prosto z Koszalina.

Frontera dzielny samochodzik, z przodu jest ni ema sztywnego mostu :/ jest tam niezalezne zawieszenie, i pod dyfrem jest osłona dośc nisko zawieszona co sprawia ze jak frotka siadzie w koleinie na tej osłonie, to pozaostaje albo łopata i kopanie/wyciagarka/albo drugi samochod i lina. Były takie sytuacje ze podczas wyciagania frotki "gubiły" rózne elementy nadwozia i nie tylko :haha:
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 08:08   

frontera nie nadaje się :)
najlepszy przykład dlaczego to :
crOOchy napisał/a:
pod dyfrem jest osłona dośc nisko zawieszona co sprawia ze jak frotka siadzie w koleinie na tej osłonie, to pozaostaje albo łopata i kopanie

próbowałem kilka razy jakieś bagniste tereny i jednak to nie jest to :)
do lekkiego cross country się nadaje, ale bardziej już raczej odpada :)
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam