FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze spalaniem
Autor Wiadomość
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Sro Sty 05, 2011 14:55   Problem ze spalaniem

cały temat kręci się w okól mojego dziadkowoza Thalii 1.4 8v.

spalanie jest kosmiczne dość jak na ten motor, w granicach 13-13.5l LPG niezależnie od tego czy wcisne ten pedał gazu częściej czy też trzymam go wysoko..

mam podtlenek LPG, do niego zarzutów raczej mieć nie moge bo na benzynie objawy są takie same.

Wszystko jest okej(chyba) prócz sond lambda. W tym aucie są 2 sondy, przed katem i za katem. Obydwie "żyją" ale nie pokazują odpowiednich wartości.
Zaznaczam że katalizatora nie mam.
Sprawdzaliśmy już łącznie 3sondy, na każdym jest to samo, napięcie jest, ale niezależnie od temperatury nie zmieniają swojej niskiej wartości.

i tu pytanie: what the fuck? :roll:

1. czy obydwie sondy mają wpływ na spalanie? czy tylko ta przed katem przy silniku?
2. czy brak katalizatora w przypadku dwóch sond przed nim i po nim może stanowic jakiś problem, prócz błedu który pokazuje się na komputerze? (to jedyny błąd)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 04:01   

no i jak tam ? zamontowałeś ? :|
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 07:56   Re: Problem ze spalaniem

DriftIsPassion napisał/a:
i tu pytanie: what the fuck? :roll:

1. czy obydwie sondy mają wpływ na spalanie? czy tylko ta przed katem przy silniku?
2. czy brak katalizatora w przypadku dwóch sond przed nim i po nim może stanowic jakiś problem, prócz błedu który pokazuje się na komputerze? (to jedyny błąd)


Teoretycznie tylko pierwsza ustala skład mieszanki a druga kontroluje pracę silnika i katalizatora własnie.Pytanie brzmi czy w skutek tego błędu wywołanego brakiem kata komputer nie pracuje w trybie awaryjnym i stąd to spalanie?Nie wiem,czy tak akurat jest w reno,ale wydaje mi się,że może tak byc...
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
banani 
streetracer
el Bandito Marian


Auto: 125p 1800, Paszrot VR6
Skąd: Świdnik
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 751
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 10:26   

błąd jest wywołany brakiem kata
_________________
gaźnik POWER!!!!!!!!!!!
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 11:33   

banani napisał/a:
błąd jest wywołany brakiem kata
DriftIsPassion napisał/a:


czy brak katalizatora w przypadku dwóch sond przed nim i po nim może stanowic jakiś problem, prócz błedu który pokazuje się na komputerze? (to jedyny błąd)


wiem Jacek o tym, jak wyżej napisałem :D

po podłączeniu do kompa już mi sie nie świeci żaden check engine ale to chyba nie oznacza że znowu sie nie zaświeci bo jak kata nie było tak nie ma, a ja tylko sondy wymieniam :roll:



Drift_King napisał/a:
Pytanie brzmi czy w skutek tego błędu wywołanego brakiem kata komputer nie pracuje w trybie awaryjnym i stąd to spalanie?


masz racje że może tak być ale komputer by pokazał ten tryb awaryjny, zgadza się? a nie pokazał nic prócz braku katalizatora

Paweel napisał/a:
no i jak tam ? zamontowałeś ? :|


tak, ale nie mam kompa żeby podpiąć i sprawdzić ;)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
euromax 
znawca

Auto: szybkie
Skąd: Tomaszów Lubelski
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 11:48   

przy dwóch sondach katalizator musi być inaczej są cyrki , nie wiem co to w ogóle za pomysł usuwać go jak jest sonda zanim...
 
 
kicek 
prawdziwy tuner
F*ckThePrincess


Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 612
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 14:54   

Szukaj katalizatora...
_________________
Czarne Niskie i Szerokie
 
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 15:12   

akurat to nie był mój pomysł a poprzedniego właściciela..

jestescie pewni, że cały sęk wysokiego spalania i problemu z sondami jest spowodowany sondami? tez sie tego obawiałem ale miałem nadzieje że zaproponujecie jakieś obejście tego tematu by nie wracać do kata.
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
baaaartus 
prawdziwy tuner


Auto: Passat b5
Skąd: Świdnik
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 567
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 16:53   

DriftIsPassion napisał/a:
problemu z sondami jest spowodowany sondami?

katalizatorem nie sondami :fucku: :fucku: :fucku: :fucku: :fucku:
_________________

 
 
 
Brzozka 
streetracer


Auto: Jetta & Octavia
Skąd: Bazylianów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 799
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 21:20   

Nie chce mi się szperać ale czy przypadkiem Slg w s3 nie robił wydechu bez kata na dwóch sondach? Może warto poszukać rozwiązania problemu na rodzimym podwórku :)
_________________
Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
 
 
 
grocho 
drifter
Pug <3 xd


Auto: Peugeot 406
Skąd: Świdnik
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 307
Wysłany: Czw Sty 06, 2011 23:10   

DriftIsPassion napisał/a:
akurat to nie był mój pomysł a poprzedniego właściciela..


no co za jelop :mrgreen:
 
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Pią Sty 07, 2011 01:11   

Brzozka napisał/a:
Nie chce mi się szperać ale czy przypadkiem Slg w s3 nie robił wydechu bez kata na dwóch sondach? Może warto poszukać rozwiązania problemu na rodzimym podwórku :)


właśnie też łudze się że jest jakieś domowe rozwiązanie ;)
skoro tak to napisałbym do SLG na priva, może by coś poradził, no ale oczywiście już z pół roku nie działa.. :|

grocho napisał/a:
no co za jelop :mrgreen:


synek ;o

EDIT:

udało mi sie skontaktować z SLG ;) ten człowiek powiedział że druga sonda w 90% przypadków nie ma wpływu na spalanie.
Ponadto że można próbować ominąć ją tulejką.

ale co najważniejsze dodał że jak jest nieszczelny wydech to pierwsza sonda widzi lewe powietrze i wariuje. i tutaj by sie zgadzało, bo mam w jednym miejscu nieszczelny wydech :roll:
konkretny człowiek. :spoko:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Sro Sty 12, 2011 21:30   

Nieszczelny wydech ma znaczenie dla sond tylko w przypadku kiedy nieszczelność jest przed nią, jeżeli nieszczelność masz za sondami to nie ma to żadnego wpływu...
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 07:23   

zgadza się , ale kolega pisał że ma nieszczelność przed pierwszą sondą
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pon Sty 17, 2011 13:01   

Cytat:
Nie chce mi się szperać ale czy przypadkiem Slg w s3 nie robił wydechu bez kata na dwóch sondach? Może warto poszukać rozwiązania problemu na rodzimym podwórku :)


ale jemu esa i tak chleje jak Zygmunt na weselu wiec pewnie nie odczuwa :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam